Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رسول فرهادی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای این استان گفت: با توجه به شدت گرما در فصل تابستان استقبال مردم استان از حاشیه رودخانه‌ها و سد‌ها بیشتر شده است.

رسول فرهادی افزود: برخی افراد با بی توجهی به تابلو‌های هشدار دهنده در کنار رودخانه‌های استان در نقاط حادثه خیز رودخانه‌ها آبتنی و شنا می‌کنند که بعضا برخی افراد به خاطر آشنا نبودن به فنون شنا و عمیق بودن رودخانه غرق می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهادی بیان کرد: به گفته‌ مدیرکل پزشکی قانونی استان امسال متاسفانه به دلیل بی توجهی و بی احتیاطی، تعداد غرق شدگان در حواشی رودخانه بشار نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است.

او گفت: به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار و غرق شدن طبیعت دوستان و دوستداران شنا در رودخانه ها، تابلو‌های هشدار دهنده در مکان‌های حادثه خیز این رودخانه ها نصب شده است و افرادی که قصد شنا دارند حتما به هشدار‌های این تابلو‌ها توجه کرده تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این تابلو‌ها نتیجه تحقیقات کارشناسان و شناسایی محل خطر و حادثه است افزود: متاسفانه در فصول گرم سال برخی افراد به خاطر بی توجهی به تابلو‌های هشدار دهنده در رودخانه‌ها غرق می‌شوند.

فرهادی بیان کرد: هم استان‌ها و گردشگران برای پیشگیری از حوادث غرق شدگی حتما نکات ایمنی را رعایت کنید.

 

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غرق شدن در رودخانه تابلوهای راهنما رودخانه ها تابلو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شباهنگ افزود: علاوه بر بیمه رایگان سه دهک اول، با اصرار بیمه سلامت در سال گذشته دو دهک دیگر هم به آن اضافه شد تا به این ترتیب مردم دغدغه‌ای برای مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی نداشته باشند.
وی ادامه داد: همچنین تخفیف‌های ویژه برای سایر دهک‌ها در نظر گرفته شد؛ به طوری که دهک ششم ۲۰ درصد، دهک هفتم ۳۰ درصد، دهک هشتم ۴۰ درصد و دهک نهم ۵۰ درصد حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند و مابقی توسط دولت پرداخت می‌شود.
سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این موضوع گام مهمی در جهت افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی است. خانم شباهنگ اضافه کرد: ۴۲ هزار نفر در دهک‌های اول تا پنجم تحت پوشش بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

دیگر خبرها

  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود