Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- کرونا آمد و دنیا را در خوف عجیبی فرو برد، اما شور حسین پایان ندارد و شهر سیاه پوش سیدالشهداست، خیمه‌های عزاداری در جای جای شهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا شده است و درس آزادگی را مشق می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، کرونا آمد و دنیا را در خوف عجیبی فرو برد، اما شور حسین پایان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر سیاه پوش سیدالشهداست، خیمه‌های عزاداری در جای جای شهر برپا شده است. امسال هم با وجود کرونا عزاداری‌ها متفاوت برگزار می‌شود و کمتر هیاتی است که به سلامت عزاداران حسینی توجه نکند.

یکی از هیات‌های عزاداری که امسال هم آیین‌های عاشورایی را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌کند هیات حسینیه رضوی با بیش از 100 سال سابقه برگزاری عزاداری است. به هیاتی سر زدیم که در گوشه‌ای از شهر که پیر و جوان در آن خادمی می‌کنند، خدمتی که آمیخته با شور و شعور حسینی است. برای روشن نگه داشتن چراغ روضه‌ها، دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا را به خوبی رعایت می‌کنند تا عزاداران در سلامت باشند.

عزاداری شب هشتم ماه محرم در امامزادگان دو خاتون(س) شهرکرد به روایت تصاویرمراسم عزاداری ‌محرم در مصلی امام خمینی(ره) ایلام به روایت تصویرصوت مداحی میثم مطیعی برای شب هفتم محرم 1400

به گزارش تسنیم، وسعت مجالس اهمیتی ندارد آنچه که مهم است درسی است که در این مکتب یاد می‌گیرند. مکتب امام حسین(ع) دانشگاهی است که هر که وارد آن می‌شود درس آزادگی را مشق می‌کند.

انتهای پیام/166/ش

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه گل و گیاه هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان با محوریت گل و گیاه، گیاهان دارویی و صنایع دستی در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت گشایش یافت.

احمدرضا طحانیان با اشاره به اینکه نمایشگاه گل و گیاه،دومین نمایشگاهی است که در سال ۱۴۰۳با حضور شرکت‌کنندگان از سراسر کشور برگزار می شود افزود: این نمایشگاه با محوریت موضوعاتی از قبیل گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی و سوغات برپا شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه ا تا دهم اردیبهشت هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان از ساعت ١۵ تا ٢١ در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت برگزار می شود.

طحانیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مکان نمایشگاه بین‌المللی روشن دشت با نمایشگاه واقع در پل شهرستان حدود شش کیلومتر فاصله مکانی دارد، تمهیداتی برای سهولت در تردد بازدیدکنندگان با شرکت مسافربری اسنپ به عمل آمده است.

او افزود: طبق تفاهم‌نامه انجام شده با شرکت اسنپ یک کد تخفیف برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده ، همچنین با شرکت واحد اتوبوسرانی برای تسهیل در خدمات‌رسانی به بازدیدکنندگان تمهیداتی انجام شده است.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • آیت‌الله درچه‌ای از آخرین فروغ‌های حوزه کهن اصفهان بود
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی