Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار کرد: هیأت‌های مذهبی با تمام دغدغه‌ای که از خود نشان دادند و همتی که داشتند امسال مانند سال گذشته عزاداری محرم را با شور و حال و همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام دادند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان با اشاره به تشکیل ستاد محرم و ایجاد هماهنگی‌های خوب بین هیأت‌های مذهبی تصریح کرد: هیأت‌ها همراهی کردند که جای قدردانی دارد و جوانان هیئتی و امام حسینی همراه با سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان تبلیغات به عزاداری پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز گله‌مندی از بعضی هیأت‌ها به‌دلیل با بی‌برنامگی و رعایت نکردن شئونات عزاداری کرونایی افزود: این موضوع موجب آزرده خاطرشدن شورای هیأت‌ها، سازمان تبلیغات، مسؤولان و دغدغه‌مندان و دیگر هیأت‌ها که رعایت کردند، شد.

حسنی در خصوص دسته‌روی در تاسوعا و عاشورا نیز گفت: قرار شد در این دو روز تا سوعا و عاشورا دسته‌روی خیابانی نداشته باشیم و داخل فضا و مقابل هیأت برنامه‌ریزی شود و به عزاداری بپردازند.

وی با تشکر از کادر درمان که این روزها گرفتار  ویروس کرونا هستند، ابراز کرد: اگر تجمعی صورت نگیرد، اتفاقی نمی‌افتد اما از آن طرف کادر درمان را حمایت کردیم و با این مراعات کردن از کادر درمان تشکر کردیم.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: برای اقامه نماز ظهر عاشورا همراه با شرایط کرونا تصمیم‌گیری شده؛ کسانی که هیأت و برنامه عزادارای دارند، در همان مراسم هیأت خود تمهیدات لازم برای اقامه نماز داشته باشند، نماز به‌صورت متمرکز و تجمعی در رفسنجان برگزار نمی‌شود، اما تمامی هیأت‌ها رسالت اقامه نماز و احیاء امر فریضه نماز که بزرگترین پیام قیام سیدالشهدا(ع) است را انجام دهند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام حسنی هیأت های مذهبی شیوه نامه های بهداشتی هیأت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد

طرفداری| مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در صورت اجرا نشدن آیین‌نامه‌های جدید لیگ برتر، فصل آینده به تعویق می‌افتد.

امیرمهدی علوی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص حواشی اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت:

باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود. نکته دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود.

وی افزود:

بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تضمینی برای اجرای این آیین‌نامه وجود دارد، گفت:

اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • شیوه تکریم از معلمان در اصفهان تغییر کرده است
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌ بس
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند