Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: طرح ملی نذر سلامت ۲ در مراسم سوگواری و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) در استان با مشارکت اعضای جوانان در حال اجراست. - اخبار استانها -

صارم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به  طرح نذر سلامت 2 توسط جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: طرح نذر سلامت با توجه به شیوع کرونا برای دومین سال است که در استان لرستان توسط  اعضای جوانان جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهداف طرح نذر سلامت افزود: این طرح  با توجه به شیوع کرونا و همچنین برگزاری مراسم سوگواری سالارشهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) همراه با خادمان حسینی جهت تب سنجی و غربالگری افراد دارای علائم بیماری در ورودی هیئت‌ها، ضد عفونی کردن محل برگزاری مراسم، رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط عزاداران، استفاده از ماسک و سایر پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.  

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان عنوان کرد: جامعه هدف طرح نذر سلامت هیئت‌های بزرگ و پر مخاطب هستند که اعضای جوانان جمعیت هلال احمر با توجه به جمعیت هیئت در قالب تیم‌های 5 نفر و یا بیشتر  به عزاداران حسینی خدمت ارائه می‌کنند.این طرح در کلیه شهرستان‌های استان در حال اجرا است. 

فرمانده سپاه استان اصفهان: بخشی از نذورات به نذر سلامت اختصاص یابدطرح "نذر سلامت 2" در استان مرکزی اجرا می‌شودآغاز اجرای "طرح نذر خون" در استان مرکزی؛ احتمال کمبود ذخایر وجود دارد

وی با اشاره به اجرای طرح ملی سحاب توسط جمعیت هلال احمر گفت: براساس طرح سحاب تیم‌های دو نفره جوانان جمعیت هلال احمر با دوچرخه و همراه داشتن کیف کمک‌های اولیه به افرادی که  نیازمند خدمات امدادی هستند خدمت می‌کنند. 

رضایی تصریح کرد :طرح سحاب در حمایت از سلامت عزاداران حسینی  با رویکرد دسترسی فراگیر به افرادی که نیاز به خدمات امدادی دارند اجرا می‌شود. 

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر اقدامات مذکور براساس طرح شهید سلیمانی  جوانان جمعیت هلال احمر جهت تسریع و تسهیل در امر واکسیناسیون در کنار دانشگاه علوم پزشکی  به مردم خدمت می‌کنند.

اجرای طرح نذر سلامت به عزاداران حسینی در پلدختر

علی کیانی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان پلدختر  نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  پلدختر اظهارداشت: تیم‌های جوانان هلال احمر در قالب نذر سلامت2  همراه با خادمان حسینی هلال از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی افزود: سه تیم از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر در طرح نذر سلامت دو مشارکت دارند و اعضای جمعیت هلال احمر با حضور در هیئات مذهبی در دهه اول محرم در اجرای صحیح دستورالعمل‌های مقابله با شیوع بیماری کرونا مشارکت فعال داشته‌اند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان پلدختر عنوان کرد: این خدمات توسط سه تیم تحت عنوان تیم سحاب در جهت ارائه خدمات سلامت محور در حال انجام است و اجرای این طرح تا 30 مرداد ماه توسط جوانان عضو جمعیت هلال احمر ادامه دارد.

انتهای پیام/645/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جوانان جمعیت هلال احمر عزاداران حسینی طرح نذر سلامت اعضای جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کاروان سلامت با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و درمان قروه، به مناسبت هفته هلال احمر برای ارائه خدمات بهداشتی، حمایتی و آموزش رایگان به اهالی روستای گنداب علیا در قروه اعزام شد.

وی افزود: در این طرح، ۹۰ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۳۰ نفر ویزیت مامایی و درمانی و همچنین با تجویز پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر، به بیماران داروی رایگان ارائه شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اذعان کرد: از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان سلامت، آموزش پناه گیری و خروج اضطراری برای معلمان و ۳۵ نفر از دانش‌آموزان این روستا بود که توسط نجاتگران داوطلب ارائه شد.

جلالی در پایان ضمن تبریک هفته هلال احمر، با اعلام اینکه به ۱۵۵ نفر از اهالی روستای گنداب علیا خدمات پزشکی، بهداشتی و آموزش رایگان ارائه شده، از کارکنان، پزشکان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر قروه و همچنین همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان که در این کاروان سلامت همگام با جمعیت هلال‌احمر شهرستان قروه بودند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097732

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • صلیب سرخ: در شیوه کمک رسانی به افغانستان تغییر ایجاد شود
  • خصم با ظالم و دستگیری از مظلوم شاخص رفتاری علی(ع) بود/ خدمت رسانی به فرد حادثه دیده سیره ائمه است