Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@06:50:54 GMT

پویش نذر کپسول اکسیژن در گیلان به اجرا درآمد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۹۵۸۹

پویش نذر کپسول اکسیژن در گیلان به اجرا درآمد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: طرح تهیه کپسول اکسیژن برای کمک به نظام سلامت در این استان به اجرا درآمد.

 به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف توجیهی با واعظان، مداحان و مسئولان هیئت‌های مذهبی قبل از ماه محرم گفت: به پیشنهاد آنها پویش‌های مختلفی در عرصه خدمات اجتماعی شامل تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی برای اقشار آسیب دیده از کرونا و طرح تهیه کپسول اکسیژن برای کمک به نظام سلامت پیش بینی و اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد:برخی مجموعه‌ها نیز با کمک خیران پویشی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به راه انداخته و از این روزها و ظرفیت عزاداران برای کمک و مواسات استفاده می‌کنند.

حجت الاسلام  مهدوی با بیان اینکه سازمان تبلیغات به مجموعه‌هایی که شیوه نامه‌ها را در روزهای ابتدایی محرم کمتر رعایت کردند تذکر داده است، گفت: تعداد محدودی از مجموعه‌های مردمی اقدام به راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی و توزیع چای و شربت کرده بودند که به محض اطلاع به آنها تذکر و ایستگاه‌ها صلواتی به ایستگاه‌های سلامت تبدیل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان اظهار داشت: برخی نیز از توزیع چای وشربت خودداری کرده و بسته‌هایی همانند بیسکویت، آب معدنی و شیر به صورت بسته بندی آماده و در بین عزاداران توزیع کردند.

امروز نهمین روز از ماه محرم و تاسوعای حسینی است.

آمار بیماران بستری مبتلا به کرونا در گیلان از مرز ٢ هزار نفر گذشته و تمام ١٧ شهرستان این استان قرمز است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!

سکانسی از سریال «جنگل آسفالت» که این روز‌ها از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، شباهت زیادی به یک سکانس از سریال «جنتلمن» ساخته گای ریچی دارد.

جنتلمن یک مجموعهٔ تلویزیونی کمدی اکشن ساخته‌شده به‌دست گای ریچی برای نتفلیکس است. این مجموعه اسپین‌آفی از فیلم ریچی به همین نام در سال ۲۰۱۹ است. این مجموعه با بازی تئو جیمز در ۷ مارس ۲۰۲۴ منتشر شد و شامل هشت قسمت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # سریال جنگل آسفالت ، شبکه نمایش خانگی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • مارک زاکربرگ: متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • پویش با زمین مهربان باشیم به اجرا در آمد