Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزیتا موگویی تهیه کننده و کارگردان سینما که تهیه کنندگی فیلم سینمایی «خط نجات» به کارگردانی وحید موسائیان را برعهده دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در روند فیلمبرداری این اثر سینمای وی، وحید موسائیان، عباس بلوندی طراح صحنه و تعدادی دیگر از عوامل این پروژه سینمایی درگیر ویروس کرونا شده‌اند، گفت: متاسفانه هرچقدر هم پروتکل‌های بهداشتی در طول فیلمبرداری یک پروژه سینمایی، رعایت شود، اما باز هم به دلیل شرایط متفاوتی که بر این حرفه غالب است، امکان ابتلا بسیار بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شدت ابتلای من البته به دلیل درگیری ۵۰ درصدی ریه کمی سخت‌تر بود، که خوشبختانه با مراقبت درست در بیمارستان نیکان غرب و مداوا توسط آقای دکتر طبرسی به خیر گذشت.

این تهیه کننده سینما ادامه داد: وحید موسائیان نیز به عنوان کارگردان فیلم که شدت بیماری وی نیز بسیار زیاد بود، تنها چند روز است که تست کرونا وی منفی شده است، همه این مسائل سبب شد تا پروژه برای مدتی متوقف شود.

موگویی بیان کرد: البته و خوشبختانه فیلمبرداری «خط نجات» دوباره آغاز شده است و سکانس‌های باقی مانده در تهران و بندر ترکمن فیلمبرداری می‌شود.

وی توضیح داد: لازم است این را بگویم که پیش از اینکه بخواهم فیلمبرداری را در خرداد ماه شروع کنیم به ما قول واکسیناسیون گروه‌های سینمایی را داده بودند، اگر آن زمان مشخص می‌شد که این امر یک وعده پوشالی است، هرگز فیلمبرداری را شروع نمی‌کردم.

کارگردان فیلم سینمایی «ایده اصلی» تاکید کرد: البته در حال حاضر نیز، هیچ کسی پاسخگوی مساله واکسیناسیون سینماگران نیست، وزیر بهداشت مدتی پیش اعلام کرد که واکسیناسیون سینماگران به زودی آغاز می‌شود، اما بعد از انتشار این خبر هیچ کسی پاسخی مبنی بر اینکه چرا واکسیناسیون به تعویق افتاد، نداده است.

وی ادامه داد: این درحالی است که اکثر گروه تولید «خط نجات» یک گروه جوان هستند که سن آنها هنوز به نوبت‌های واکسن کرونا نرسیده است. همین مساله سبب می‌شود که این افراد در خطر ابتلا به کرونا قرار گیرند. من هم به عنوان تهیه کننده کاری از دستم بر نمی‌آید چرا که بازیگران فیلم نسبت به پروژه‌های دیگر تعهد دارند و باید به برنامه‌های خود برسند.

موگویی در پایان گفت: متاسفانه به دلیل نبود برنامه ریزی مناسب از سوی وزارت بهداشت، همه ما در موقعیت بسیار بدی قرار داریم و هیچ کاری از دستمان برنمی آید.

کد خبر 5283470 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: آزیتا موگویی ویروس کرونا واکسن کرونا فیلم سینمایی محرم 1400 حسینیه مهر علی سلیمانی تئاتر ایران ویروس کرونا درگذشت چهره ها شبکه دو سیما فرشته طائرپور نماهنگ موسیقی آئینی محمد مهدی اسماعیلی تعزیه رادیو سلامت شبکه پنج سیما خط نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: سال گذشته و با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی دهقانی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مسئله روبرو هستند.

وی افزود: در همین راستا سال گذشته اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها در استان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تأسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده و به چرخه تولید در آمدند که با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، تعداد ۱۴ فقره مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار فقره مزایده نیز برگزار شده است.

کد خبر 748372

دیگر خبرها

  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش‌تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد