Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@11:24:58 GMT

اعلام برنامه امتحانات نهایی شهریور

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۹۹۲۴

امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم ۸ تا ۳۱ شهریور برگزار می‌شود به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه، پیش‌دانشگاهی و فنی‌وحرفه‌ای در نوبت امتحانی شهریورماه سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از ۸ تا ۳۱ شهریور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی به همین منظور برنامه امتحانات نهایی تمامی رشته‌های تحصیلی دوره‌های متوسطه (نظری، فنی حرفه‌ای) و پیش دانشگاهی در شهریور ماه اعلام شد.

بر این اساس، امتحانات حضوری در مناطق زرد، نارنجی و قرمز با صدور مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و در تمام مناطق با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و نظارت مراقبان بهداشت انجام خواهد شد.

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: سوالات امتحانات نهایی پایه دوازدهم بر اساس برنامه درسی و بارم بندی وضعیت قرمز در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا طراحی می‌شود.

طبق اعلام این مرکز، دانش آموزان می‌توانند برنامه درسی دوره دوم متوسطه در وضعیت قرمز، بارم بندی دروس و جدول زمان بندی امتحانات را در این آدرس https://www.medu.ir/fa/news/item/۱۶۵۶۶۸۲/ مشاهده کنند. برچسب ها: امتحانات ، شهریور ، دانش اموزان ، وزارت آموزش و پرورش ، رشته

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: امتحانات شهریور دانش اموزان وزارت آموزش و پرورش رشته امتحانات نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت