Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد مناسب های ویژه مسجد مقدس جمکران گفت: بیش از 400 خادم در بخش های مختلف خدماتی، امنیتی و فرهنگی تلاش می کنند تا مراسم عزاداری دهه اول محرم بر اساس شیوه نامه های ابلاغی به بهترین شکل برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ابراهیم صدوقی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال نیز مسجد مقدس جمکران توفیق میزبانی از عزاداران حسینی را دارد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت بحرانی استان و افزایش بیماران و فوت شدگان کرونایی، مراسم عزاداری دهه اول محرم در این مکان مقدس با مفروش کردن صحن جامع امام مهدی(عج) در فضای رو باز 40 هزار متری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این ایام از ظرفیت بسیج جامعه پزشکی، هلال احمر، اورژانس و  دارالشفای مسجد مقدس جمکران برای خدمت رسانی درمانی به عزاداران حسینی استفاده شده است و همچنین بیش از یک صد نفر از خادمان ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران با عنوان خادمان سلامت در مبادی ورودی و صحن های مسجد مستقر هستند و در صورت نیاز تذکرات لازم بهداشتی را به زائران به عنوان یکی از مصادیق امر به معروف ارائه می دهند.

رئیس ستاد مناسبت های ویژه مسجد مقدس جمکران با اشاره به نظارت مستمر مجموعه های بهداشتی استان از نحوه اجرای شیوه نامه های بهداشتی در این مکان مقدس، ابراز کرد: با تلاش خادمان این مکان مقدس و همراهی زائران؛ رعایت شیوه نامه های بهداشتی به میزان بالایی در مسجد مقدس جمکران انجام می شود که این روند تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

صدوقی افزود: در خصوص اطعام محرم نیز با کمک خیرین و بانیان بالغ بر 60 هزار پرس غذا در دهه اول طبخ و در خروجی های پارکینگ های مسجد و همچنین در مناطق محروم شهر قم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی توزیع می شود. بانیانی که می توانند در این امر خیر مشارکت کنند می توانند وجوه نقدی خود را به شماره کارت 6104337770048948 به نام مسجد مقدس جمکران واریز و فیش واریزی را از طریق پیام رسان ایتا به شماره 09127516046 مدیریت پشتیبانی مسجد مقدس جمکران ارسال کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 400 خادم در بخش های مختلف خدماتی، امنیتی و فرهنگی تلاش می کنند تا مراسم بر اساس شیوه نامه های ابلاغی به بهترین شکل برگزار شود، خاطرنشان کرد: از سازمان اتوبوسرانی که با افزایش اتوبوس ها به ویژه در زمان اتمام مراسم از متراکم شدن جمعیت در اتوبوسها جلوگیری کرده و همچنین عوامل نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی که انتظام بخش مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران هستند تقدیر می کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمکران شیوه نامه های بهداشتی مسجد مقدس جمکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • کشف بقایای زنان شکنجه و خفه شده‌ به شیوه «مافیاهای ایتالیایی» در مراسم قربانی ۶ هزار سال پیش
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است