Web Analytics Made Easy - Statcounter

۶ هزار و ۵۰۰ قرآن‌آموز در بیست و پنجمین دوره آموزش روخوانی قرآن کریم به سبک قصه و بازی در مهدالرضا (ع) مشهد نام‌نویسی کردند.

به گزارش قدس آنلاین،  ثبت نام کلاس‌های حضوری و غیرحضوری مهدالرضا (ع) از ۱۰ مردادماه از طریق سامانه markazquran.razavi.ir آغاز شده است که تا پایان این ماه ادامه دارد و برگزاری کلاس‌های حضوری منوط به اخذ مجوزهای لازم از ستاد ملی کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 کلاس‌های حضوری به صورت یک روز در میان در مساجد سطح شهر و کلاس‌های غیرحضوری نیز به همین ترتیب از طریق فضای مجازی در جلسات دوساعته برگزار می‌شود.

سن ثبت نام کنندگان باید حد فاصل یکم مهرماه ۱۳۹۴ تا یکم مهر سال ۹۵ باشد. ضمن آنکه ثبت نام‌کنندگان در دوره مجازی باید دارای گوشی هوشمند و اینترنت پرسرعت بوده و در پیام‌رسان گپ عضویت داشته باشند.
ویژه‌برنامه‌های قرآنی محرم در مشهد مجازی برگزار می‌شود مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی همچنین از برگزاری مجازی ویژه برنامه‌های قرآنی این مرکز به مناسبت ماه محرم در سه سطح خردسال، نوجوان و بزرگسال خبر داد.

بر اساس گزارش این مرکز برنامه «غنچه‌های قرآنی» عنوان ویژه برنامه‌ای برای نونهالان با موضوع فضاسازی محرمی منازل، نقاشی محرمی و تهیه کلیپ از جمع‌خوانی زیارت عاشورا است که در قالب آن با ارسال عکس و ویدئو به نشانی @quran_aqr در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، ایتا، گپ، روبیکا، بله و سروش مشارکت خواهند داشت.

برنامه «نوجوانه‌های قرآنی» نیز عنوان ویژه برنامه‌ای برای نوجوانان است که در قالب آن دلنوشته‌های عاشورایی و کلیپ‌های تولید شده با موضوعات دکلمه‌خوانی در رثای امام حسین (ع)، معرفی اصحاب و یاران امام حسین (ع) و بیان سیره قرآنی امام حسین (ع) را به آدرس‌های مذکور ارسال می‌کنند.
برنامه «عاشقانه‌های قرآنی» هم ویژه خانواده‌ها برنامه‌ریزی شده که در سه بخش مسابقه با عنوان «عاشورا در کلام وحی» برگرفته از سخنان حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، مسابقه از کتاب «تجلی قرآن در نهضت عاشورا» و نیز برنامه ختم قرآن کریم توسط خانواده‌ها برگزار می‌شود. انتهای پیام منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قرآن کریم خراسان رضوی ایام محرم ویژه برنامه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ رمضان پروانه اظهار کرد: خانم محدثه شعبانی معلم پایه اول مدرسه شهید غلامپور زاوین زمانیکه متوجه می شود دانش آموز کلاس اش به خاطر عمل جراحی نمی تواند چند روزی در کلاس درس حاضر شود منزل دانش آموز را به کلاس تبدیل کرده است.

وی افزود: خانم شعبانی با هدف عیادت و روحیه دهی به دانش آموز بیمار کلاس های درس را به منزل دانش آموز برده است.

پروانه تاکید کرد: این حرکت خانم معلم همدلی، مهربانی، مسئولیت پذیری، نوع دوستی و مسئولیت اجتماعی را درقبال همنوعشان به تصویر کشیده است.

این ابتکار خانم شعبانی بازتاب وسیعی در منطقه داشته است.
زاوین در ۴۵ کیلومتری غرب کلات واقع است.

کد خبر 847206 منبع: فارس برچسب‌ها معلمان خبر مهم مدرسه و مدارس

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • یک معلم درکلات کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان