Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@07:00:06 GMT

شهریار - سپاهان؛ فرصت تا ٣١ آگوست

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۰۷۳۹

شهریار - سپاهان؛ فرصت تا ٣١ آگوست

پنجره نقل و انتقالات پرتغال ٣١ آگوست (١٢ روز دیگر) بسته خواهد خواهد شد و باید دید تا این بازه بحث انتقال مهاجم ایرانی سانتاکلارا چه خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، سه باشگاه سانتاکلارا، پرسپولیس و سپاهان همچنان درگیر پرونده انتقال شهریار مغانلو هستند و این در حالیست که پنجره نقل و انتقالاتی پرتغال تا ٣١ آگوست باز خواهد بود و باید بحث این پرونده تا آن مقطع به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه سپاهان در حال حاضر نزدیک‌ترین شرایط را به جذب شهریار مغانلو داراست و آنها به توافق مناسبی با باشگاه پرتغالی برای این انتقال دست یافته‌اند. باشگاه اصفهانی با اعلام اینکه محمد محبی یکی از ملی‌پوشان این باشگاه محسوب می‌شود (محبی در آخرین اردوی تیم ملی در مسابقات مقدماتی انتخابی جام‌جهانی در منامه،جایی در لیست دراگان اسکوچیچ نداشت)، از این بازیکن به عنوان بخشی از مبلغ رضایت‌نامه شهریار مغانلو در بحث با سانتاکلارا سود می‌برند و به توافقات ابتدایی نیز دست یافته‌اند.

 

شهریار مغانلو نیم فصل لیگ بیستم به صورت قرضی از سانتاکلارا به پرسپولیس پیوست و طی مدت حضورش ۴ گل در لیگ برتر و ۴ گل نیز در لیگ قهرمانان به ثمر رساند. عملکردی که مورد توجه باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی برای ادامه همکاری با این بازیکن قرار گرفت اما باشگاه سانتاکلارا پرتغال با قرار دادن بحث دریافت مبلغ ۵٠٠ و در ادامه ٧٠٠ هزار یورو برای انتقال قطعی شهریار مغانلو مانعی بزرگ برای آن شکل داد. در این میان پیشنهادات پرسپولیس برای قسطی کردن این مبلغ و حتی انتخاب بازیکنی برای معاوضه نیز بی‌نتیجه ماند تا سپاهان بیش از گذشته به این انتقال نزدیک شود.

 

باشگاه اصفهانی توانسته با اعلام معاوضه محمد محبی و پرداخت بخشی از مبلغ رضایت‌نامه نظر سانتاکلارا را جلب کند. اما اکنون مشکل دیگری نیز پیش پای این باشگاه اصفهانی قرار گرفته و آنها تنها کمتر از دو هفته فرصت دارند تا شرایط سفر محمد محبی هافبک بوشهری خود را به لیسبون فراهم سازند.

پنجره نقل و انتقالات پرتغال روز ٣١ آگوست بسته خواهد شد و محمد محبی هنوز موفق به دریافت روادید مربوط به حضور در پرتغال نشده است. فرصت ١٢ روزه در شرایطی پیش روی سپاهان و محمد محبی قرار دارد که باید مراحل تست پزشکی و ... را هم دنبال کند و این فرصت آنها را برای نهایی کردن این انتقال کمتر خواهد کرد.

 

در صورتی که این معاوضه صورت نگیرد، بعد از این تاریخ باشگاه سپاهان در صورتی که خواهان این انتقال باشد باید مبلغ کامل رضایت‌نامه مدنظر سانتاکلارا پرتغال (٧٠٠هزار یورو) را پرداخت کند و مبلغ مدنظر برای توافق با شهریار مغانلو را نیز در نظر بگیرد.

از سوی دیگر پرسپولیس نیز امیدوار می‌شود با عملی نشدن این انتقال تا ٣١ آگوست و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرتغال، به توافق کمتر با این باشگاه دست یابد و مهاجم موفق خود را با مبلغی پایین‌تر بار دیگر از سانتاکلارا به خدمت بگیرد.

 

باید دید تا ١٢ روز آینده آیا باشگاه سپاهان موفق خواهد شد محبی را روانه پرتغال کند یا شرایط یکی از پر سر و صدا‌ترین نقل و انتقالات فوتبال ایران به شکلی دیگر رقم خواهد خورد.

لیگ برتر هندبال فولاد مبارکه سپاهان شهریار مغانلو هندبال پرسپولیس تهران نقل و انتقالات 1400

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال فولاد مبارکه سپاهان شهریار مغانلو هندبال پرسپولیس تهران نقل و انتقالات 1400 پنجره نقل و انتقالات شهریار مغانلو محمد محبی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عکس یک ورزشکار زن با شهریار؛ او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند!

تصویری از اهدای مدال ملیکا رسولی به علی دایی منتشر شد که حالا تکذیب شده است.

طرفداری | انتشار تصاویری از یک ورزشکار کنار علی دایی با این تیتر که «فلان ملی‌پوش مدالش را به علی دایی اهدا کرد» حاشیه‌ساز شده است. برخی ورزشکاران قدیمی مدعی شدند این خانم نه عضو تیم ملی بوده و هست و نه مدالی بین‌المللی دارد که بخواهد به دایی اهدا کند! 

در همین راستا مریم رنجبرساری، عضو سابق تیم ملی تیر و کمان در یک استوری که در اینستاگرامش منتشر کرد به همین شخص تاخت. به همین بهانه با او تماس گرفتیم تا علت را جویا شویم. رنجبرساری به خبرنگار «اعتماد» گفت:

ایشان چند سال پیش گفته قهرمان کاراته است اما فدراسیون کاراته تکذیب کرد. معلوم نیست او از چه طریقی اسپانسر پیدا می‌کند، اما در بیوی اینستاگرامش نوشته قهرمان تیر و کمان است! بچه‌های کاراته هم برای من فرستادند و پرسیدند این را می‌شناسی؟ گفتم نه‌. اصلا بچه‌های کاراته هم او را قبول ندارند.

رنجبرساری ادامه داد:

خود من به دلیل اینکه‌ پول اعزام و تجهیزات برای رفتن به مسابقات را نداشتم از تیم ملی کنار رفتم. مثل من زیاد بودند، اما اگر او به تیم ‌ملی رفته احتمالا پول هزینه‌های خودش را داده و به تیم ملی رسیده!

ملی‌پوش سابق افزود:

او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند. برای من عجیب است او علی دایی را چطور پیدا کرده و به دیدار یکی از بزرگان ورزش ما رفته است. ورزشکاری به بزرگی علی دایی از قبل رزومه طرف مقابل را می‌بیند و بعد به دیدار ورزشکاری می‌رود. اما این ورزشکار اصلا مدالی نداشته است! شاید مدال استانی بوده است، اما نه بچه‌های کاراته و نه تیر و کمان می‌گویند او مدالی نیاورده است. من فقط به این فکر می‌کنم و از این ناراحتم چرا برای من که قهرمانی آسیا را داشتم اسپانسری نبود، اما برای ورزشکاران این شکلی دو تا سه تا اسپانسر پیدا می‌شود!

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های سنگین در تیر و کمان که خیلی‌ها از پس آن برنمی‌آیند و به ناچار خداحافظی می‌کنند، افزود:

سال ۸۹ یا ۹۰ بود که تیم‌های پرسپولیس و استقلال در تیر و کمان تیمداری می‌کردند و من به عضویت استقلال درآمدم. رقابت بین این دو تیم در همه رشته‌ها جذاب است و در آن سال هم رقابت نزدیکی داشتیم و در نهایت ما قهرمان شدیم و آقای فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت استقلال قرار بود نفری ۵ سکه به ما پاداش بدهند، اما ما که چیزی ندیدیم!

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!
  • ماجرای عکس یک ورزشکار زن با شهریار؛ او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!