Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ختار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: تمهیدات و اقدامات لازم برای برگزاری این رقابت‌ها دیده شده بود تا در نیمه دوم شهریور ماه امسال برگزار شود، اما به دلیل شرایط کرونا و تعطیلی چند روزه کشور، این مسابقه لغو شد تا در زمان دیگری برگزار شود.

وی ادامه داد: مسابقات پرش با اسب CSI_W بین‌المللی بوده و با توجه به شرایطی که فدراسیون در اعزام سوارکاران خود دارد، برای ما بسیار مهم و ارزشمند است، در این حتی ناظر فدراسیون جهانی از کشور ترکیه به ایران آمد و چند روزی نیز مهمان ما بود اما پس از لغو مسابقات، تهران را ترک کرد و برای برگزاری مجدد این رویداد باید با فدراسیون جهانی هماهنگی‌های لازم به عمل بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دبیری فدراسیون سوارکاری خاطر نشان کرد: این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی قرار دارد اما با توجه به این که تا کنون ۲ بار به تعویق افتاده باید دید چه زمانی را برای برگزاری آن مد نظر خواهند داشت تا ما نیز بر اساس زمان‌بندی اعلام شده آن را برگزار کنیم.

ختار یادآور شد: هم اکنون نیز با حضور یک مدرس فرانسوی، دوره آموزشی برای معلولان و جانبازان به مدت ۱۲ روز برگزار کردیم. در این دوره ورزشکاران کلاس‌بندی می‌شوند تا بتوانند در مسابقات شرکت کنند. تلاش ما این است که بتوانیم تا در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس نماینده‌ای داشته باشیم.

وی در مورد حضورش در فدراسیون سوارکاری گفت: باید از تلاش‌های کاظمیان دبیر قبلی فدراسیون تقدیر و تشکر کنم، او از دوستان خوب من است و سال‌ها در ورزش سوارکاری زحمت کشید. زمانی که از سوی فدراسیون برای این سمت انتخاب شدم چند بار تماس گرفتم تا از وی رخصت بگیرم اما چون در سفر خارج از کشور بود این فرصت مهیا نشد و امیدوارم بتوانیم خدمات ارزشمندی را از خود به یادگار بگذاریم تا ورزش سوارکاری به آن جایگاهی که شایسته است،‌برسد. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سوارکاری فدراسیون سوارکاری دبیر فدراسیون سوارکاری سوارکاری فدراسیون سوارکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سازمان لیگ فدراسیون والیبال در نظر دارد مسابقات لیگ کانون‌های دختر کشورمان (رده سنی زیر ۱۸ سال و زیر ۲۰ سال) را در تیرماه سال جاری طبق جدول سهمیه برگزار کند.   نمایندگان هیات‌های استانی در صورت تمایل می‌توانند تا روز دوشنبه مورخ ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی و درخواست میزبانی خود برای هر یک از رویداد‌های کانون‌های دختر زیر ۱۸ سال و لیگ کانون‌های زیر ۲۰ سال دختر را از طریق هیات‌های استان به سازمان لیگ ارسال کنند.   براساس اعلام سازمان لیگ تیم‌ها برای حضور در مسابقات ملزم به اجرای مفاد شیوه نامه به شرح ذیل هستند:   مسابقات مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال و آخرین آیین‌نامه سازمان لیگ فدراسیون برگزار خواهد شد.   هر تیم شامل حداکثر ۲۰ بازیکن (زیر ۱۸ سال: متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۵ و زیر ۲۰ سال: متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۳)، یک مربی، ۲ کمک مربی و یک سرپرست است. (حضور آنالیزور، بدنساز، فیزیوتراپ، پزشک، ماساژور در کنار تیم بلامانع است.)   مربیان تیم باید حداقل دارای کارت مربیگری درجه دو و بازیکنان بایستی ساکن، دانش آموز یا دانشجو استان مربوطه باشند.   مسابقات مرحله مقدماتی با حضور ۴۸ تیم در ۸ منطقه (هر منطقه ۶ تیم) بصورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و نحوه برگزاری ادامه مسابقات با توجه به تعداد تیم‌های شرکت کننده متعاقبا اعلام می‌شود.   اعتراض تیم‌ها باید به صورت مکتوب حداکثر یک ساعت بعد از اتمام بازی به انضمام مبلغ پنج میلیون ریال وجه، تحویل ناظر فنی مسابقه گردد.   مبلغ ورودیه مسابقات ۱۵۰ میلیون ریال است که باید از طریق درگاه بانکی سامانه ملی والیبال واریز شود و کلیه هزینه‌ها اعم از (اسکان، تغذیه، ایاب و ذهاب و ….) بر عهده خود تیم‌ها است.

دیگر خبرها

  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل