Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@14:45:41 GMT

مهارت جالب سگی پاکوتاه در حرکت با اسکیت برد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۱۱۵۵

مهارت جالب سگی پاکوتاه در حرکت با اسکیت برد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با پیشرفت تکنولوژی و جذب شدن افراد به فضای مجازی هر روز در سراسر جهان ویدئو‌هایی با موضوع آموزشی، فناوری، طنز و حوادث دست به دست می‌شود.

براساس گزارش‌ها برخی از این ویدئو‌ها به علت جذاب بودن مخاطبان زیادی را به خود جذب می‌کنند. در پایان این خبر یکی از ویدئو‌هایی که مورد توجه کاربران قرار گرفته و با دوربین مداربسته یک پارکینگ از یک سگ پا کوتاه گرفته شده  را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو یک سگ پا کوتاه که به همراه صاحبش در پارکینگ بوده  مشغول  بازی و حرکت دادن تخته اسکیت صاحبش با یک دست خود است.

در پایان روز هنگامی که صاحب پارکینگ دوربین مداربسته خود را چک  می‌کرد  توجهش به این ویدئو جذب شد و پس از مشاهده کامل، این ویدئو را  در  شبکه شخصی خود گذاشت که همین امر باعث شد تا کاربران مجازی نیز به آن جذب و این ویدئو سوژه رسانه‌ها شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتربخوانید:

حمله وحشتناک سگ پیت بول به کودک

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویدئو جذاب سگ پاکوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مهارت شگفت‌انگیز یک مرد در صید مار کبرا با بطری

 

فرارو- کلیپ شگفت انگیزی در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده که در آن مردی در هند یک مار کبرا را با مهارت در بطری قرار داد.

به گزارش فرارو، ایندین تایمز نوشت: مهارت و اعتماد به نفس شگفت انگیز این مرد توجه عموم را برانگیخت و این ویدئو در عرض ۱۰ روز بیش از ۱۹.۸ میلیون بازدید داشت و کاربران ضمن تحسین به او لقب "اسطوره" دادند.

این روزنامه خاطرنشان کرد که این کار برای بسیاری دشوار است، اما مرد با سهولت و مهارت از عهده آن برآمد و مهارت خود را در برخورد با مار‌ها نشان داد و موفق شد مار کبرا را متقاعد کند که وارد بطری شود.

با وجود تلاش مار برای حمله به مرد، وی آرام و ثابت ماند. به تدریج سر مار را به سمت بطری و سپس دم آن هدایت کرد و درب آن را بست.

این تصاویر نگرانی برخی بینندگان را برانگیخت، زیرا بسیاری باور نمی‌کردند که این عملیات شگفت‌انگیز چقدر روان و آسان انجام شده است و این مرد را طوری توصیف کردند که گویی مخفیانه با مار کبرا برای انجام آنچه می‌خواهد ارتباط برقرار کرده است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • (ویدئو) ثبت رقص و حرکات پروتئین-لیپید برای اولین بار
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • (ویدئو) مهارت یک مرد در صید مار کبرا با بطری ۲۰ میلیون بار دیده شد
  • (ویدئو) مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی
  • (ویدئو) خوانندگی جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی
  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد