Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@20:28:27 GMT

راه اندازی اورژانس بیمارستان ساعی خمینی شهر

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۱۳۳۹

راه اندازی اورژانس بیمارستان ساعی خمینی شهر

ایسنا/اصفهان مدیرعامل مجمع خیرین بیمارستان ساعی گفت: همزمان با تاسوعای حسینی اورژانس بیمارستان ساعی برای ارائه خدمات رایگان به بیماران کرونایی راه اندازی شد.

رضا جورکش در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و کمبودهای بیمارستانی و حجم بالای بیماران، تعدادی از پزشکان شهرستان تصمیم گرفتند مکانی را برای کمک به بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از برگزاری جلسات مختلف، تصمیم به راه اندازی بخش اورژانس بیمارستان گرفته شد و تجهیزاتی که قبلا خریداری کرده بودیم، در اختیار این پزشکان و نیروهای جهادی قرار داده شد.   

مدیر عامل مجمع خیرین بیمارستان ساعی افزود: با همکاری خادم یاران رضوی، بسیج جامعه پزشکی خمینی شهر و کادر درمان شهرستان کار تجهیز بخش آغاز شد و از شامگاه گذشته (سه شنبه-۲۶ مرداد) پس از اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی رسما شروع به فعالیت کرد و تا امروز نیز به بیش از ۴۰ بیمار سرپایی خدمات رسانی شده است.

وی در خصوص تجهیزات این بخش گفت: در حال حاضر ۱۱ تخت استاندارد با تمام امکانات لازم برای بیمار و همراه بیمار در قسمت اورژانس بیمارستان چیدمان شده است. سه پزشک نیز به عنوان مسئول فنی برای این بخش مشخص شدند. 

جورکش با اعلام اینکه تمام خدمات در این بخش رایگان است، خاطرنشان کرد: تعدادی از پزشکان شهر نیز به صورت خودجوش اعلام کرده اند که با این بخش همکاری می کنند. کادر درمان بیمارستان های ۹ دی منظریه و شهید اشرفی نیز اعلام آمادگی کردند که با همه خستگی ها و فشار کاری با این بیمارستان همکاری کنند.

وی افزود: تجهیزاتی چون تخت، یخچال، میز و صندلی همه توسط مجمع خیرین ساعی تهیه شده و در این بخش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عاشورا و تاسوعا استانی شهرستانها اورژانس بیمارستان بیمارستان ساعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید

ایسنا/خوزستان مدیر مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اهدای اعضای بدن یک کودک اهل لالی به بیماران نیازمند خبر داد.

دکتر جواد شریعتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: «پارمیدا رضایی» دانش‌آموز ۱۳ ساله شهرستان لالی بود که دچار مرگ مغزی شده بود، به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت. 

وی افزود: دو کلیه و کبد این دانش‌آموز که چند روز پیش بر اثر حادثه دچار مرگ مغزی شده بود، با تلاش همکاران بخش مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی خوزستان و رضایت خانواده وی در بیمارستان گلستان اهواز به سه بیمار نیازمند عضو، پیوند داده شد.

شریعتی گفت: امید است مردم با رضایت به اهدای عضو، خیرات ماندگاری برای عزیزان از دست رفته خود بر جای بگذارند و با انجام این سنت حسنه، جان تعداد بیشتری از بیماران نیازمند را نجات دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • حس خوب حمایت
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار