Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور چهارشنبه در بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در آبادان اظهار داشت:نیروهای بسیجی به منظور  کمک رسانی و خدمت در طرح شهید سلیمانی سازماندهی و تعدادی در مراکز واکسیناسیون ،رهگیری بیماران و طرح‌های حمایتی کرونا مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: به منظور کمک به مدافعان سلامت و جلوگیری از گسترش همه گیری و کنترل بیماری کووید ۱۹ طرح شهید سلیمانی در استان خوزستان به صورت ویژه تشدید شده و بر روند اجرای آن نظارت ویژه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شاهوارپور گفت: ۶ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در آبادان فعالیت دارند که یک مرکز آن‌ توسط سپاه پاسداران دایر شده و اداره می‌شود. مجموعه بسیج و بسیج پزشکان به بهترین شکل در روند اجرای این طرح مشارکت داشته و خدمت رسانی می کنند.

وی اظهار داشت:نیروهای سپاه پاسداران در کنار کادر درمان و مدافعان سلامت به بیماران کرونایی خدمت رسانی می کنند.

در حال حاضر ۲۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آبادان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آبادان ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ تا ۱۳ اردیبهشت، هفته جهانی واکسیناسیون نام گذاری شده است و در این راستا مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز براساس آمار سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون ارائه کرده است.

خدمت واکسیناسیون از بدو تولد تا دوره سالمندی براساس پروتکل کشوری و به صورت رایگان انجام می‌شود.

واکسیناسیون روشی برای کنترل حذف و ریشه کنی بیماری‌های واگیردار است. واکسن با پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها و برخی سرطان‌ها و بیماری‌ها مانند فلج اطفال سطح کیفی زندگی را بهتر می‌کند. واکسیناسیون به نوعی آمادگی سیستم ایمنی بدن انسان را افزایش می‌دهد و نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد