Web Analytics Made Easy - Statcounter

آسمانخراش بسکتبال کشورمان که چند روزی است به ویروس کرونا مبتلا شده، درباره شرایطش توضیحاتی داد

به گزارش طرفداری، حامد حدادی بازیکن بسکتبال کشورمان چند روزی است به ویروس کرونا مبتلا شده و در قرنطینه به سر می‌برد. گفتگوی حدادی با رشانه شهرآرا نیوز را می خوانید:


حامد حال عمومی ات چطور است؟

خدا را شکر بهتر هستم و فعلا در خانه قرنطینه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل بیماری سختی است و باید خیلی مراقب بود.

مگر شما واکسن نزده بودید؟

من واکسن زدم، اما کل خانواده ما درگیر این ویروس شده و همه گرفته ایم. حتی پدر و مادرم هم گرفته اند. فکر کنم، چون واکسن زده ام سبک‌تر گرفته ام و انشالله بخیر می‌گذرد.

پزشکان چه گفته اند؟

دکتر به من گفت هفته دوم کمی خطری می‌شود و باید سی تی اسکن بگیریم. امیدوارم هفته دوم هم بخیر بگذرد. از مردم می‌خواهم مثل همیشه ما و همه بیماران را دعا کنند. انشااله هر چه زودتر شر این ویروس کرونا از دنیا کنده شود و مردم بتوانند کمی نفس بکشند.

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید برترین های قرن با صادق درودگر: اگر دو بازیکن به تیم ملی 2006 می دادیم صعود می کرد رضایت فرهاد به جدایی قائدی وابسته به جذب رایان تفضلی و یک بازیکن دیگر پیام معنی دار امید عالیشاه به باشگاه پرسپولیس / عکس مارتین اودگارد در آستانه انتقال به آرسنال طعنه بازیکن سابق بسکتبال بارسلونا: حالا که مسی رفته، همه آرم باشگاه را می بوسند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فائضه غفار حدادی با سفرنامه حج به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، فائضه غفار حدادی با کتاب «دورت بگردم» به سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می‌آید که یک سفرنامه درباره سفر حج است.

به گفته غفارحدادی، در این کتاب تلاش شده یک سفرنامه خودمانی به نگارش دربیاید که مخاطب در آن سختی، خنده، گریه و آسانی این سفر را با نویسنده تجربه کند، تا در لحظه آخر و هنگام خداحافظی از کعبه به صدای بلند بگوید: «دورت بگردم! خیلی خوش گذشت! بازم می‌یام حتماً!»

تفاوت «دورت بگردم» با سفرنامه های دیگر حج بیشتر به جنس دغدغه و نوع نگاه نویسنده درباره حج مربوط است که در طول سفر آن را ارتقا داده و تکمیل می کند.

در بخشی از این‌کتاب آمده است:

چشم شرطه ها روشن! زنی گعده زیارتنامه خوانی گرفته بود جلوی بقیع. آن هم به انضمام روضه های ناخودآگاه. زیارت که تمام شد چشم همه خیس بود. بلند شدیم. یکی از پیرزن ها تشکر کرد. لهجه یزدی داشت. گفتم: «حاج خانوم! شما دعا کنید. ما آمین می گیم.» و پیرزن انگار یک عمر برای این لحظه تمرین کرده بود. برگشت سمت بقیع. پر چادر تیره با گل های ریزش را زد زیر بغلش و دو دستش را آورد بالا. فهرست دعاهایش بسته طولانی و متنوعی بود از فتنه های آخرالزمان و گلایه از آقایی که نمی آید تا خوب شدن گاو مش سکینه. و همه را چنان با سوز دل و تضرع گفت که حس کردم از تمام سفر حجم فقط دعاهای این پیرزن مستجاب شود، کافی است و چیز دیگری نمی خواهم. به فاطمه گفتم امروز همه پاکت را بدین این پیرزن. مجلس اصلی را او گرداند.

کتاب مورد اشاره به‌زودی منتشر و در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

کد خبر 6093273 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما (فیلم)
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • فائضه غفار حدادی با سفرنامه حج به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم