Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غلام رضوانی، مسؤول کانون تخصصی حرکت‌های جهادی البرز، عصر امروز  در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی صورت گرفت، گفت: با اشاره به اجرای طرح «علمداران خدمت» در این استان، اظهار کرد: این برنامه هر دو هفته یک‌بار در روزهای جمعه در مناطق محروم برگزار می‌شود.

وی افزود: در این طرح کانون تخصصی حرکت‌های جهادی آستان قدس رضوی در کنار گروه‌های جهادی و هلال‌احمر یاری‌گر ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول کانون تخصصی حرکت‌های جهادی البرز تصریح کرد: در حوزه‌های درمانی پزشک عمومی، ماما، دندان‌پزشک، متخصص پوست و مو، پزشک متخصص، شنوایی‌سنجی و بینایی‌سنجی را داریم که در کنار این خدمت‌رسانی درمانی بحث داروخانه هم وجود دارد و خانواده‌های نیازمند بعد از مراجعه و ویزیت می‌توانند به داروخانه مراجعه کنند و داروهای خود را به‌صورت رایگان تهیه کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵ گروه جهادی زیر نظر قرارگاه نورالشهدا فعالیت می‌کنند، گفت: ارائه خدمات به همت تمام گروه‌هاست که پس از شناسایی افراد به ما معرفی می‌شوند تا بتوانیم به آنها خدمت‌رسانی کنیم.

رضوانی در خصوص تعداد نفرات نیازمند به خدمات، تصریح کرد: در هر اردوی جهادی بین ۷۰۰ تا یک هزار نفر ویزیت می‌شوند که میزان هزینه برآورد شده برای هر اردو بین ۱۷۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است.

مسؤول کانون تخصصی حرکت‌های جهادی البرز بیشترین مراجعه را در بخش دندان‌پزشکی شامل کشیدن دندان، پرکردن، جرم‌گیری و عصب‌کشی بیان کرد و گفت: افتخار ما این است که جزو خادمیاران رضوی هستیم و امیدواریم خدمات ما مورد قبول حق واقع شود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا باید به روانشناس مراجعه کنیم؟

همه ما به دنبال داشتن یک زندگی بهتر با ایده آل های خود هستیم. عواملی مانند شادی، خوشبختی و رضایت از زندگی، موفقیت ، سلامت روحی و روانی، ثروت مالی، جایگاه اجتماعی مناسب و مانند اینها از جمله مواردی هستند که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. روانشناسی موثرترین ابزار برای رسیدن به اهداف تعیین شده است.

کد خبر 748409

دیگر خبرها

  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • چرا باید به روانشناس مراجعه کنیم؟
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا