Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@22:02:03 GMT

بررسی وضعیت صنعت برق در روزهای پایانی مرداد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۱۹۶۲

بررسی وضعیت صنعت برق در روزهای پایانی مرداد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمدحسن متولی زاده در ستاد راهبری اوج مصرف ۱۴۰۰ و ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران عامل شرکت های برق منطقه ای و توزیع سراسر کشور با اشاره به اینکه در هفته آینده به دلیل محدودیت در تولید برق نیروگاه های برق آبی و بالابودن تقاضای مصرف،نیازمند اتخاذ تدابیر لازم و استمرار برنامه های مدیریت بار هستیم، افزود:  برنامه های مدیریت بار باید با هماهنگی، نظارت کامل و دقت بیشتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت تلاش برای جلوگیری از اعمال خاموشی در بخش خانگی، گفت: همچنین با توجه به  ایام سوگواری سالار شهیدان، استمرار تأمین برق در این روزها باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل توانیر همچنین بر ضرورت ایمنی در تامین برق تکایا، هیات ها و مساجد نیز تاکید کرد و گفت: سوگواری سید الشهدا(ع) باید با توجه کامل به رعایت موارد ایمنی در حوزه برق برگزار شود.

متولی زاده  اداره شرایط سخت تابستان را نمایانگر توانمندی بالای تلاشگران صنعت برق دانست و اظهار کرد: اعتقاد دارم هیچ کشور و مجموعه برقی در دنیا قادر نیست این حجم از ناترازی که توسط همکارانمان مدیریت شد و البته مردم هم سختی هایی را تحمل کردند، اداره کند و امیدوارم در روزهای آینده به شکل مناسبی از این شرایط عبور کنیم.

همایون حایری- معاون وزیر نیرو نیز از تلاشها و اقدامات شبانه روزی همه دست اندرکاران صنعت برق کشور در این تابستان سخت تقدیر و خاطرنشان کرد: امسال با وجود محدودیت ها و ناترازی بیش از ۱۲ هزار مگاواتی میان تولید و مصرف برق، برای عبور کشور از این شرایط سخت تلاش بسیاری شد.

وی همچنین خواستارتداوم برنامه های مدیریت بار درهفته آینده شد.

در این نشست مدیرعامل توانیر نیز با اشاره به اینکه در هفته آینده به دلیل محدودیت در تولید برق نیروگاه های برق آبی و بالابودن تقاضای مصرف،نیازمند اتخاذ تدابیر لازم و استمرار برنامه های مدیریت بار هستیم، افزود:  برنامه های مدیریت بار باید با هماهنگی، نظارت کامل و دقت بیشتری انجام شود.

در ادامه این نشست رجبی مشهدی- سخنگوی صنعت برق و رخشانی مهر -معاون هماهنگی توزیع توانیر به تبیین وضعیت شبکه در روزهای پیش رو و الزامات شبکه در هفته آتی پرداختند و در ادامه نقطه نظرات مدیران عامل شرکتهای زیرمجموعه در حمایت از وزیر پیشنهادی نیرو از طریق ویدیو کنفرانس ارایه شد.

پربیننده ترین ایران ۲۰۰گرم فلز اورانیوم با غنای ۲۰درصد تولید کرده است / مرحله چهارم برنامه ایران شامل تولید یک صفحه سوخت رآکتور است جدول قطعی برق در تهران برابر فروش نفت، حقوق می‌ دهیم آخرین وضعیت سدهای ایران تولید نفت خام ایران به پایین‌ترین سطح ۴۰ساله رسید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صنعت برق برنامه های مدیریت بار صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ

مدیرکل بازرسی گفت: آنچه که در فرمایشات مقام معظم رهبری، ریاست قوه قضاییه و همچنین از سوی ریاست سازمان بازرسی کل کشور بر آن تأکید شده، راهبرد حمایت از تولید و صنعت گران است و حضور ما در راستای جامه عمل پوشاندن به همین تأکیدها و حمایت حداکثری از تولید و اشتغال است.

محمد تقی حاجی مشهدی از تولید کنندگان خواست در صورت عدم رفع مشکلات و موانع موضوع را به اطلاع اداره کل بازرسی اعلام تا در اسرع وقت پیگیری شود .

وی گفت: ما امروز از دو واحد صنعتی و کشاورزی در چهارباغ  بازدید کردیم مشکلاتی را مطرح که بعضی از این موارد مطرح شده استانی است که با هماهنگی دستگاه های اجرایی به جد پیگیری و تا حصول نتیجه اقدام خواهیم کرد و بعضی از موارد مثل تامین ارز که کشوری است و با سازمان مکاتبه تا از طریق بانک مرکزی حل و فصل خواهیم کرد.

وی از تداوم این بازدید ها تا انتهای سال خبر داد و گفت : ما امروز صحبت های صاحبان صنعت  را شنیدیم توسعه کارخانه ، افزایش ولتاژ ، و تامین ارز مورد نیاز که در مورد برق قرار شد اداره کل برق البرز تا ظرف هفته آتی مشکل ولتاژ و برق مورد نیاز کار خانه را تامین و در مورد ارز اداره کل بازرسی و صمت البرز اهتمام جدی برای تامین آن داشته باشند و توسعه شرکت هم از الویت هایی است که در دستور کار قرار گرفت. 

مدیرکل بازرسی استان در ادامه گفت: کمک به توسعه صنعت و تولید بعد از مبارزه با فساد اصلی‌ترین اولویت اداره کل بازرسی استان است.

او افزود: با بازدید از واحد‌های تولیدی مشکلات و موانع پیش رو به درستی احصا و از تمام ظرفیت‌های قانونی برای کمک به تولید بهره گرفته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • بیماری صنعت خودرو در کشور مدل مدیریت آن است
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نوبت اول کنکور۱۴۰۳ به ایستگاه پایانی رسید / داوطلبان مرداد منتظر نتایج باشند
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ