Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومیت باعث شد تا دومینیک تیم از مسابقات آزاد آمریکا هم انصراف دهد.

به گزارش طرفداری، دومینیک تیم که مدت هاست به علت مصدومیت از ناحیه مچ دست از مسابقات تنیس دور است، بار دیگر از تشدید مصدومیتش خبر داد. تیم که مسابقات مهم این فصل را از دست داده با انتشار پیامی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از انصرافش از مسابقات تنیس آزاد آمریکا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم در پیام خود عنوان کرده که از اینکه نمی تواند از عنوان قهرمانی خود در سال ۲۰۲۱ دفاع کند بسیار نا امید است اما این تصمیمی است که با هماهنگی تیم پزشکی گرفته شده است. پیام دومینیک تیم به شرح زیر است:

امیدوارم خوب باشید، می خواهم آپدیتی از وضعیت مصدومیتم بدهم. با کمال تاسف باید اظهار کنم که از مسابقات تنیس آزاد آمریکا انصراف خواهم داد و تا پایان سال ۲۰۲۱ قادر به حضور در میادین نیستم. واقعا نا امید هستم چرا که می خواستم از عنوان قهرمانی خودم در نیویورک دفاع کنم اما هنوز موفق نشده ام از مصدومیتی که برایم در مسابقات مایورکا در ژوئن اتفاق افتاد ریکاوری کنم. در شش هفته گذشته و به واسطه توصیه های پزشکان آتل مخصوص مچ دست بستم و پیش از تمریناتم هم تمرین های لازم را انجام می دادم. ریکاوری ام بسیار خوب پیش می رفت اما هفته پیش توپ به محل مصدومیتم برخورد کرد و دوباره احساس درد کردم. مستقیما به پزشک مراجعه کردم. پس از انجام برخی آزمایشات، پزشکان به من گفتند که به زمان بیشتری برای استراحت و ریکاوری نیاز دارم. آتل لازم را را چند هفته دیگر به دستم خواهم بست. این تصمیم، تصمیم سختی برایم بود اما این کاری بود که باید انجام می دادم. کریر و دوران بازی طولانی ای پیش روی خود می بینم و این مهم است که چنین ریسکی را در این برهه نکنم و با عجله برنگردم. از حمایت های شما متشکرم. این حمایت ها معنای زیادی برای من دارد.

این در حالی است که چند روز پیش نیز راجر فدرر از عمل جراحی خود خبر داد و او نیز از مسابقات آزاد آمریکا ۲۰۲۱ کناره گیری کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دومینیک تیم آزاد آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است

به گزارش "ورزش سه"، بلوگرانا پس از ناتوانی در دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، فصل ۲۴-۲۰۲۳ را با شکست به پایان می‌رساند.

با توجه به این ناکامی، انتظار می‌رود آنها در تابستان تغییراتی در تیم اعمال کنند. یکی از مشکلات بارسا در این فصل خط حمله بود و به گفته رسانه‌های نزدیک به باشگاه، آنها قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پست‌های هجومی را تقویت کنند.

قرارداد روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی، سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و بارسا قصد دارد در ماه‌های آینده در مورد اینکه او را بفروشند و یا قراردادش را یک سال دیگر تمدید کنند تصمیم بگیرد. لوا در حال حاضر از حضورش در بارسلونا راضی است و به جدایی فکر نمی‌کند.

در مصاحبه جدیدی پیش از دیدار با والنسیا، از او مورد دیدگاهش در مورد بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان سوال شد.

او گفت: «گفتن این موضوع دشوار است، زیرا ما هنوز یورو و بازی‌های تعیین‌کننده لیگ قهرمانان اروپا را داریم. اما در حال حاضر امباپه و بلینگام بهترین بازیکنان جهان هستند.»

دیگر خبرها

  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است