Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@23:00:14 GMT

نماز جمعه ۲۹ مردادماه در شهرکرد برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۲۳۳۶

نماز جمعه ۲۹ مردادماه در شهرکرد برگزار نمی‌شود

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از ستاد برگزاری نماز جمع استان، در این اطلاعیه آماده است: به اطلاع مردم مومن، ولایت‌مدار و نمازگزار شهرکرد می‌رساند، در این مقطع زمانی که استان ما بیشترین آمار مبتلا به ویروس کرونایی را شاهد است، با توجه به اینکه برگزاری نمازجمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد به خاطر فضای بزرگ و تهویه هوای مناسب ممنوعیت برای برگزاری ندارد و مجوز ستاد کرونا را دارد اما به دلیل همراهی با کادر بهداشت و درمان استان و حفظ سلامت نمازگزاران با نظر نماینده محترم ولی فقیه در استان نماز جمعه این هفته در شهرکرد اقامه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است،  از همه مردم استان خواهشمندیم جهت سلامتی خود و اطرافیانشان و مقابله با این ویروس منحوس به دستورالعمل‌های ستاد کرونا و متخصصان بهداشت و درمان در رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات و مهمانی‌های توجه جدی نمایند و برای دفع این بلا  از دعا و تضرع در درگاه الهی غافل نشوند.

به گزارش ایرنا، از ایتدای شیوع کرونا تاکنون (۲۷ مرداد)، ۱۷۸ هزار و ۵۶۹ تست مولکولی تشخیص کرونا در استان گرفته شده که بر اساس آن ابتلای ۶۴ هزار و ۳۸۹ نفر به این ویروس قطعی شده است.

بر اساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و  آموزش پزشکی، تمامی ۱۰ شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) شیوع کرونا قرار دارد.

تمامی تخت‌های بیمارستانی ویژه بیماران کرونایی چهارمحال و بختیاری که حدود ۷۰ درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان را شامل می‌شود، تکمیل شده و بیمارستان صحرایی در شهرستان‌های شهرکرد و فارسان برای خدمات‌رسانی به بیماران برپا شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهرکرد ستاد اقامه نماز کشور چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرکرد ستاد اقامه نماز کشور ویروس کرونا شهرکرد ستاد اقامه نماز کشور چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد

دریافت 17 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اولین نماز جمعه در دهستان فرومد به امامت حجت الاسلام عزیزی امام جمعه میامی و با حضور حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان اقامه شد.

جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این رویداد معنوی به میزبانی مسجد جامع روستای فرومد حضور داشتند.

اقامه نماز جمعه یکی از مطالبات مردم دهستان فرومد است.

کد خبر 6095715

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟