Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@04:58:55 GMT

ناوگروه آذربایجان در بندرانزلی پهلو گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۳۱۷۸

ناوگروه آذربایجان در بندرانزلی پهلو گرفت

ایسنا/گیلان ناوگروه جمهوری آذربایجان امروز برای شرکت در مسابقات بین‌المللی جام دریا با ۶۶ نفر از کارکنانش وارد بندرانزلی شد.

ششمین دوره مسابقات بین المللی نظامی جام دریا که با میزبانی بندرانزلی و با حضور تیم‌های ایران، قزاقستان، روسیه و جمهوری آذربایجان با هدف تحکیم صلح و دوستی برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات حدود ۴۰۰ ورزشکار در بخش شناوری، تیر اندازی سطحی و هوایی، مهار بویه و کنترل صدمات با هم رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز ناوگروه آذربایجان امروز به عنوان دومین گروه شرکت کننده در این مسابقات وارد آب‌های ایران شد، ناو گروه آذربایجان با دو فروند شناورG۱۲۲  و G۱۲۴  در این دور از مسابقات شرکت می‌کند.

ناوهای «مانگیستاو» و «ساری آرکا» کشور قزاقزستان، نخستین ناوگروهایی بودند که ۴۸ ساعت گذشته برای شرکت در این مسابقات به انزلی وارد شدند.

ناوهای «ولگا دونسک» و «ماخاچکالا» کشور روسیه هم با ۱۰۶ نفر، روزهای آتی وارد آب‌های داخلی کشورمان در بندارنزلی خواهند شد.

گفتنی است؛ جام دریا در دو مرحله «دریا و ساحل» برگزار خواهد شد که بندرانزلی میزبان رقابت‌های شناوری و بندرچابهار میزبان مسابقات غواصی است. ششمین دوره مسابقات جام دریا از دوم شهریور به مدت ۲۵ روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مسابقات بین المللی جام دریا بندر انزلي نیروی دریایی ارتش جام دریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   اعضای تیم ۱۴ نفره کانون دانش آموزی مدرسه شهید بروجردی بوکان در دوازدهمین دوره المپیاد آماده مرحله استانی رتبه اول را کسب و مفتخر به دریافت تندیس آیتم های مخاطرات طبیعی (پناه گیری و خروج ایمن در زمان زلزله) و آسیب های اسکلتی و مفصلی شدند.

در این دوره مسابقات تیم های میاندواب؛مقام سوم،سردشت؛مقاوم دوم و تیم شهرستان شوط موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • ساخت مراحل اولیه اسکله آمریکایی‌ها آغاز شد/ کشتی نظامی آمریکا در ساحل غزه پهلو گرفت
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • زمین توان پذیرش رفاه مصنوعی را ندارد