Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@15:01:27 GMT

دلبری ستاره سپاهان در اروپا + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۴۰۹۶

دلبری ستاره سپاهان در اروپا + فیلم

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیام نیازمند دروازه بان پیشین تیم سپاهان اصفهان، به صورت رسمی به تیم پورتیموننزه پرتغال ملحق شد.

البته، این بازیکن پیش از این با تیم پرتغالی به توافق رسیده بود اما باید قرنطینه را پشت سر می گذاشت تا همکاری اش رسمی و قطعی شود.

امروز به صورت رسمی همکاری پیام نیازمند با پورتیموننزه شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارشنبه شب کنفرانس خبری پیام نیازمند پس از پیوستن به تیم پورتیموننزه پرتغال برگزار شد.

به نقل از نشریه اوژوگوی پرتغال، پیام نیازمند روز گذشته (سه‌شنبه) به صورت رسمی به تیم پورتیموننسه پرتغال پیوست و با این تیم قراردادی سه ساله بست که بند فسخ آن ۲۰ میلیون یوروست. نیازمند ۲۶ ساله که تا پیش از این برای تیم سپاهان اصفهان بازی می‌کرد، برای اولین بار بازی در فوتبال اروپا را تجربه خواهد کرد.
او پس از عقد قراردادش با تیم منطقه آلگاروه پرتغال گفت:

بسیار خوشحالم که اینجا حضور دارم و نسبت به آینده‌ بسیار خوشبینم. از زمانی که مسئولان پورتیموننسه برای اولین بار تماس گرفتند، متوجه تمایل فراوان این باشگاه برای عقد قرارداد با من شدم. من پیشنهادهای دیگری هم داشتم اما زمانی که با رئیس باشگاه و سرمربی‌مان صحبت کردم، به این نتیجه رسیدم که پورتیموننسه را انتخاب کنم.

ورود نیازمند به پرتغال با کمی تأخیر همراه شد که این به دلیل بروز یکسری مشکلات برای صدور روادید او و نیز قرنطینه اجباری جهت مشخص شدن عدم ابتلای وی به کرونا بود.

سنگربان سابق تیم فوتبال سپاهان افزود:

من با چند بازیکن ایرانی که قبلاً در پرتغال بازی کرده‌اند، مشورت کردم و از آنها درباره این کشور، فوتبالش و فرهنگ آن سؤالاتی پرسیدم. همه آنها به من گفتند که پرتغال کشوری فوق‌العاده و دارای لیگی عالی است که به من به‌عنوان یک بازیکن کمک می‌کند که پیشرفت کنم. به‌عنوان نمونه جعفر سلمانی (دیگر بازیکن ایرانی تیم پورتیموننسه) در آن روزهای نخست کمک بسیار بزرگی برای من بود.

یکی از افرادی که به نیازمند برای تصمیم‌گیری درباره پیشنهاد پورتیموننسه کمک کرد، سرمربی پرتغالی سابق او در سپاهان، روی تاوارس بود که اتفاقاً اهل منطقه آلگاروه هم هست.

نیازمند در این باره گفت:

ما با تاوارس در ایران رکوردهای فراوانی را شکستیم. من با او صحبت کردم و او درباره پورتیموننسه و در کل فوتبال پرتغال و منطقه‌ توصیه‌‌های مهمی داشت. هدف من جنگیدن برای رساندن تیم به اهدافش و خوشحال کردن هواداران است. پورتیموننسه تمام شرایط را برای رساندن بازیکنانش به بالاترین سطح کیفی بازی‌شان دارد. تیم ما تیم باکیفیتی است.

تیم پورتیموننسه در لیگ دسته اول فوتبال پرتغال که دو هفته از آن سپری شده است، با سه امتیاز در رده دهم قرار دارد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان پیام نیازمند پیام نیازمند تیم فوتبال پورتیموننزه پرتغال سپاهان نقل و انتقالات پیام نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس هفته قبل و بعد از تساوی استقلال مقابل تراکتور فرصت عالی برای رسیدن به صدر داشت، ولی نتوانست از پس سپاهان بربیاید تا کورس سرخابی‌ها در راه قهرمانی همچنان ادامه داشته باشد. شاگردان اوسمار که در دو بازی گذشته خود در لیگ و جام حذفی موفق به کسب پیروزی نشدند، درحالی برای بازی با نساجی راهی مازندران شدند که نیاز مبرمی به کسب این ۳ امتیاز بیرون از خانه دارند. پرسپولیس برای بازی امروز با نساجی، امید عالیشاه ستاره و کاپیتان اول خود را در اختیار ندارد و این بازیکن به دلیل محرومیت نمی‌تواند امروز برای قرمز‌ها به میدان برود.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که سرمربی برزیلی پرسپولیس قصد دارد برای بازی امروز از وحید امیری به جای عالیشاه در ترکیب اصلی استفاده کند و ستاره باتجربه سرخ پوشان با بازوبند کاپیتانی در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت. همچنین دانیال اسماعیلی فر که شادی بعد از گلش در بازی با صنعت نفت حسابی جنجال به پا کرده بود و در بازی با سپاهان محروم بود، بعد از یک جلسه محرمیت به ترکیب اصلی پرسپولیس بازخواهد گشت و جانشین هنانوفی خواهد شد که در بازی با سپاهان در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس قرار گرفته بود.

پرسپولیس برای بازی با نساجی به غیر از عالیشاه غایب دیگری ندارد، ولی دیشب خبر رسیده که اوستون اورونوف ستاره تکنیکی پرسپولیس دچار سرماخوردگی شده و ممکن است شرایط بازی کردن مقابل نساجی را نداشته باشد. با وجود سرماخوردگی، به احتمال زیاد اورونوف در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت، ولی اگر مشخص شود که او شرایط بازی کردن نداشته باشد، از بین سعید صادقی و محمد خدابنده لو یکی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی مقابل نساجی به این شکل خواهد بود. علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گیورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، وحید امیری، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!