Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفت هزار و ۵۰۰ مددجوی زیر پوشش کمیته امداد و افراد نیازمند این استان از اول ماه محرم امسال تاکنون غذای گرم و بسته غذایی خشک دریافت کرده اند.

قباد مبشری افزود: چنین اقدامی در قالب طرح ملی اطعام و احسان حسینی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده و تا پایان ماه صفر امسال نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: توزیع این تعداد غذای گرم و بسته غذایی خشک بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و افراد نیازمند کهگیلویه و بویراحمد همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی بوده است. 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۳۵۰ هزار پُرس غذای گرم و ۴۵ هزار بسته غذایی خشک در ماه های محرم و صفر امسال بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و افراد نیازمند این استان توزیع خواهد شد. 
مبشری عنوان کرد: ۷۲ آشپزخانه در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد برای پخت این تعداد غذای گرم راه اندازی شده است. 
مبشری تصریح کرد: پخت غذای گرم و تهیه بسته های غذایی خشک برای توزیع بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و افراد نیازمند کهگیلویه و بویراحمد با همکاری نیکوکاران بومی و غیربومی در حال انجام است. 
وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد آماده دریافت کمک ‌های نقدی و غیرنقدی و نذرهای مردم این استان و نیکوکاران بومی و غیربومی در ماه‌ های محرم و صفر امسال برای توزیع بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و افراد نیازمند استان است. 
به گزارش ایسنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: علاوه بر دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و مراکز نیکوکاری وابسته به آن درگاه ‌های الکترونیکی از جمله سایت ملی emdad.ir، شماره‌ گیری کد دستوری #۰۷۴*۱*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه یا شماره کارت‌ های ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ صندوق امداد ولایت و ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۸۹۴۱ بانک ملی آماده دریافت کمک ‌ها و نذرهای مردم این استان و نیکوکاران بومی و غیربومی برای توزیع بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و افراد نیازمند استان است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمیته امداد امام خمینی توزیع غذای گرم كهگيلويه و بويراحمد کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد بسته غذایی خشک غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام