Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@20:39:51 GMT

اقرار اسرائیل به قدرت هسته ای ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۴۷۱۶

اقرار اسرائیل به قدرت هسته ای ایران

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه ایران موضوع اصلی دیدار وی با رئیس‌جمهور آمریکا است، گفت ایران اکنون به پیشرفته‌ترین حالت خود در غنی‌سازی اورانیوم رسیده است.

به گزارش برنا،  نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه ایران موضوع اصلی دیدار وی با رئیس‌جمهور آمریکا است، گفت ایران اکنون به پیشرفته‌ترین حالت خود در غنی‌سازی اورانیوم رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه گفت که مسئله ایران، موضوع اصلی دیدار او با «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا خواهد بود.

بنت طی نشست خبری در این‌باره توضیح داد: «در روزهای پایانی ماه، قصد دارم اگر ویروس کرونا اجازه دهد به آمریکا بروم تا دیدار مهمی با رئیس‌جمهور بایدن داشته باشم. موضوع ایران، مسئله اصلی خواهد بود».

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، وی با تکرار ادعاهای بی‌اساس و نخ‌نما شده علیه جمهوری اسلامی، اظهار داشت: «ایران اکنون در پیشرفته‌ترین نقطه خود در غنی‌سازی [اورانیوم]‌ قرار دارد ولی ما هم نقشه‌ای برای مقابله با آن و حفاظت از امنیت اسرائیل داریم».

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس با تایید گزارش‌ها درباره اتمام بازبینی سیاست‌های تل‌آویو در قبال تهران، مدعی شد کابینه وی تهدیدهای ایران را در تمام جهات بررسی کرده و استراتژی جدیدی فراهم آورده است.

بر اساس این گزارش، بنت در ادامه ادعاهای خود افزود: «ما با تمرکز بالا به کاخ سفید می‌رویم، با رویکرد شراکت، رویکردی که با هدف متوقف کردن اقدامات منطقه‌ای منفی ایران - ثبات‌زدایی و تروریسم آن - و جلوگیری از نزدیک‌شدن ایران به گریز اتمی است».

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ایران اورانیوم ویروس کاخ سفید تروریسم ایران اسرائیل غنی سازی نخست وزیر رژیم رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین

نمایندگان ایران و روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین با یکدیگر دیدار کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محسن نذیری اصل، نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین المللی در وین با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند. 

اولیانوف در خصوص این دیدار در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: با نماینده ایران در آستانه سفر برنامه ریزی شده مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران دیدار کردم.

پیشتر بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اوایل هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. 

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد. 

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز 17 الی 19 اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کندتکرار ادعاهای گروسی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم