Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جروزالم پست، اسراییل از زمان روی کار آمدن نفتالی بنت به عنوان نخست وزیر در حال برنامه ریزی برای یک دیدار رسمی با جو بایدن، رییس جمهور آمریکاست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، گفته می‌شود نفتالی بنت، نخست وزیر اسراییل پنجشنبه آینده به واشنگتن سفر خواهد تا با جو بایدن، رییس جمهور آمریکا دیدار و گفتگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنت در یک نشست خبری در این باره گفت: هفته آینده قرار است برای یک دیدار مهم به واشنگتن سفر کرده تا با جو بایدن دیدار و گفتگو کنم. قطعاً موضوع ایران یکی از محور‌های اصلی این گفتگو‌ها خواهد بود.

نخست وزیر اسراییل تصریح کرد: ایران در پیشرفته‌ترین مرحله غنی سازی اورانیوم قرار دارد. اسراییل برنامه‌ای منسجم برای دفاع از امنیت مردم خود در برابر برنامه هسته‌ای ایران دارد.

وی اظهار کرد: اسراییل تهدید‌های منطقه‌ای ایران را از تمام جوانب مورد بررسی قرار داده و استراتژی‌های جدیدی را برای مقابله با آن تدوین کرده است.

بنت در ادامه این نشست خبری مدعی شد: قرار است با برنامه ریزی و همکاری‌های مشترک با آمریکا مقابل اقدامات ایران که موجب بی ثباتی در منطقه می‌شود و نیز فعالیت‌های تهران در جهت نقض حقوق بشر و پیشرفت‌های هسته‌ای بایستیم.

پربیننده ترین فیلمی غم‌ انگیز از سرنشینان چرخ هواپیمای آمریکایی امارات: اشرف غنی به همراه خانواده نزد ماست «اشرف غنی» در بیمارستانی در ابوظبی بستری شد سرنوشت زنان افغانستان با آغاز حکومت طالبان + فیلم به دنبال تغییر بزرگ اقتصادی هستیم / زنان در قالب شرع اسلام به فعالیت خود ادامه می دهند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، احمد توکلی، در حاشیه سومین همایش شورا‌های اسلامی استان مازندران، افزود: راهبرد "جهش تولید با مشارکت مردم"را با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در همه عرصه‌ها در انجام امور عمرانی و خدماتی این استان اجرایی می‌کنیم.

وی اظهارداشت: در سال جاری حسب تاکید رهبر معظم انقلاب موضوع مهم راهبرد امسال " جهش تولید با مشارکت مردم " با کمک اعضای شورا‌های اسلامی که نمایندگان مردم در روستا‌ها و شهر‌ها هستند، اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع چالش ترافیک این استان را که برنامه جامع آن در سال‌های گذشته تهیه شده باید به روزرسانی شود که در سال جاری در دستور کار داریم از جمله تعریض محور‌ها و رفع نقاط حادثه خیز و موضوعاتی در حوزه فرهنگ سازی و راهبری داریم، در دستور کار مجموعه استان و همه عوامل اجرایی اعم از شهرداری ها، شورا‌های اسلامی و دهیاری‌ها ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران در خصوص طرح ملی آزاد راه تهران- شمال یادآور شد: این آزادراه از جمله طرح‌های مهم ملی کشور است که مجدانه پیگیری می‌شود و مجموعه استان نیز در سال جاری این موضوع را پیگیری کرده و آماده نحوه اجرای کار هستیم.

دیگر خبرها

  • جنگ کریدورها، موقعیت و فرصت ویژه ایران
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • رسانه عبری: ریاض اسرائیل را درباره هر حمله به رفح تهدید کرد
  • تکمیل مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • بهترین روش کاشت موی طبیعی در ایران چیست ؟
  • شروع تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی چین
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • جشنواره «هات‌داکس» در ایستگاه پایانی؟/ گرفتاری‌های تهدید کننده
  • دیدار ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستان با مقام معظم رهبر/معلم استوار ترین مربی برای انسان ها است