Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: طرح ممنوعیت تردد در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال و تا ساعت 24 جمعه پنجم شهریور در همه محورهای استان اجرایی می شود.
وی ادامه داد: در این طرح علاوه بر ممنوعیت تردد بین استانی، تردد درون استانی از شهرستانی به شهرستان دیگر هم ممنوع خواهد بود، به عنوان نمونه خودرو با پلاک 19 (شهرستان کرمانشاه) حق ورود به شهرستان های دیگر و همچنین خودرو با پلاک 29 حق ورود به مرکز استان را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ حیدری تصریح کرد: ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز در هر 24 ساعت مشمول جریمه 10 میلیون ریالی و ورود به شهرهای نارنجی در هر 24 ساعت مشمول جریمه 5 میلیون ریالی خواهد بود.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از ابطال مجوزهای تردد صادر شده خبر داد و گفت: در صورت ضرورت ( از قبیل مراجعه به مراکز درمانی ) مجوز سفر به صورت بسیار محدود توسط فرمانداری ها و با تأیید پلیس صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه محدودیت های ذکر شده شامل ناوگان حمل و نقل بار و مسافر با رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی نمی شود، افزود: ظرفیت مسافر پذیری ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت یک سوم و با نظارت سازمان راهداری و پایانه های حمل و نقل عمومی خواهد بود.
سرهنگ حیدری یادآوری کرد: مسافران غیر بومی که در استان کرمانشاه حضور دارند، 24 ساعت فرصت دارند تا نسبت به بازگشت اقدام کنند در غیر اینصورت با توجه به حضور ان ها در شهرهای قرمز یا نارنجی در هر روز مشمول جریمه 10 یا 5 میلیون ریالی خواهند شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ممنوعیت تردد کرونا کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان طی اعلامیه‌ای اعلام کرد: هم استانی ها از تردد غیر ضروری در محورهای استان خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه داری و حمل و نقل جادهکای خوزستان امروز _ جمعه چهاردهم اردیبهشت_طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش باران‌های شدید در تمامی محورهای استان، هموطنان عزیز از ترددهای غیرضرور در محورهای مواصلاتی پرهیز کنند.

در این اطلاعیه با اشاره به کاهش دید راننده به دلیل بارش شدید باران، آمده است: همچنین طی ساعات آینده با تشدید فعالیت سامانه بارشی وارد شده به خوزستان و با توجه به بارش‌های سیل آسا، هم استانی‌های عزیز از تردد در محورهای روستایی و ارتفاعات خودداری نمایند.

همچنین طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها محورهای شمال، شرق و مرکز استان شاهد بارش‌های شدیدتر بوده‌اند که شایسته است هم استانی‌های عزیز درصورت نیاز به تردد در این محورها رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را مدنظر قرار داده و پیش از تردد برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

طبق اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، به دلیل احتمال برخورد صاعقه در محورهای روستایی کوهستانی، از ترددهای غیرضرور اجتناب شود.

کد خبر 750361

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود دام به مراتع شمال دامغان
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز