Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@05:57:43 GMT

پیکر شهید مدافع امنیت در شادگان تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۶۱۳۵

پیکر شهید مدافع امنیت در شادگان تشییع شد

پیکر شهید مدافع امنیت سروان مالک رسولی‌نیک پنجشنبه همزمان با عاشورای حسینی با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان لشکری و استانی در شادگان تشییع شد.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا در مراسم تشییع شهیدمدافع امینت گفت: شهدای نیروی انتظامی که همواره در برقراری نظم و امنیت از جان خود می گذرند از شهدای کربلا و هشت سال دفاع مقدس پیروی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار یونس عبدی افزود: نیروی انتظامی نسبت به بخش‌های دیگر نیروهای مسلح، بیشترین آمار شهدا را دارد زیرا پرسنل آن در شرایط مختلف کشور به خصوص در بی نظمی ها در صحنه ها حضور بیشتری دارد.

وی افزود: از افتخارات نیروی انتظامی درس آزادگی گرفتن از سالار شهیدان است.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا گفت: ماه یا هفته‌ای نیست که کارکنان نیروی انتظانی در برقرای نظم و امنیت در برابر حمله دشمنان نظام، معاندین یا قاچاقچیان به فیض جانبازی یا شهادت نرسند.

سردار عبدی بیان کرد: در دفاع مقدس بیش از هشت هزار نفر پرسنل جان برکف نیروی انتظامی شامل ژاندارمری، کمیته‌های انقلاب اسلامی شهید شدند و بعد از دوران دفاع مقدس، باب شهادت در ناجا برای دفاع از امنیت همچنان باز مانده است.

وی افزود: بعد از جنگ نیز بیش از پنج هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت و آسایش مردم جان خود را تقدیم ملت ایران کردند.

سردار عبدی با قدردانی از مردم شادگان گفت: از شهروندان شادگانی که با توجه به محدودیت‌های کرونایی برای تشییع این شهید بزرگوار حضور گسترده یافتند و قدرشناسی خود به نیروی انتظامی را نشان دادند تشکر می کنم.

وی افزود: این نشان می‌دهد که مردم همچنان پایبند به نظام و ولایت فقیه هستند.

سروان مالک رسولی‌نیک (الهایی) فرمانده پاسگاه خنافره شادگان دوم مرداد ماه سال جاری در جریان تنش آبی خوزستان در تیراندازی اشرار مسلح از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و روز گذشته پس از هفته‌ها بستری در بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شادگان در ۷۰کیلومتری اهواز قرار دارد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: امور ایثارگران نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس

پیکر پاک یک شهید گمنام از جوانان رشید ایران زمین در دوران پرافتخار دوران دفاع مقدس امروز در دانشگاه قم بر روی دستان دانشجویان نسل جدید انقلاب تشییع شد.

دانشجویان دانشگاه قم بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به مراسم بدرقه‌ی پیکر یک لاله‌ی گمنام آمدند و با ادای احترام به مقام این شهید والامقام، علت حضورشان را قدردانی از شهیدان و خانواده‌های صبورشان بیان کردند.

این شهید گمنام که در عملیات کربلای پنج به فیض شهادت نائل آمد؛ یکی از دو شهیدی است که عصر جمعه در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده خواهند شد.

در پایان مراسم هم دانشجویان اساتید و طلاب با تجمع در ورودی دانشگاه از جنبش ضد صهیونیستی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا حمایت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» در کرج تشییع و تدفین شد
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس، فردا در خوزستان
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌