Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کهگیلویه،لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی از خرید و اهدای ۴۰ میلیارد ریال تجهیزات برای بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت از سوی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خبر داد و گفت: این تجهیزات به استان ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حجت الاسلام سید محمد موحد این بار نیز حامل خبر خوشی برای مردم حوزه انتخابیه در حوزه سلامت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ارسال تجهیزات ویژه پزشکی به  بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت خبر داد.

موحد این تجهیزات را شامل ۲ دستگاه ونتیلاتور پرتابل، پالس اکسی متر، ویلچر مکانیکی بزرگسال، ۱۰ دستگاه مانیتور بد ساید، ۱۰ دستگاه تخت ICU و CCU الکتریکی، ۲ دستگاه برانکارد دو شکن، دستگاه ساکشن پرتابل و ... عنوان کرد.

وی، خاطرنشان کرد: از هیچ تلاشی جهت رفاه حال مردم حوزه انتخابیه دریغ نمی کنیم و نه تنها در حوزه سلامت بلکه در سایر حوزه ها تا آخرین روز خدمت پای کار هستیم.

وی با تاکید بر اینکه سلامت و آرامش مردم بسیار مهم است، اظهار داشت: ضمن قدردانی از تمامی زحمات مجموعه وزارت بهداشت، توسعه خدمات سلامت در شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی نیازمند توجه بیشتری است.

 

موحد بر لزوم ایجاد زیرساخت های بهداشتی و درمانی هم تراز با شان مردم و متناسب با جمعیت منطقه تاکید کرد و گفت: باید ظرفیت هایی در راستای ایجاد بستری مناسب برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر به مردم حوزه انتخابیه فراهم شود.

وی، عنوان کرد: برای خدمت هرچه بیشتر به مردم حوزه انتخابیه باید کمبودهای اساسی مردم در قالب تعریف پروژه‌ های ملی و اخذ اعتبارات مناسب پیگیری و مسئولان استان در این راستا نگاه ویژه‌ای به مردم این منطقه داشته باشند.

گفتنی است این محموله با پیگیری های حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس، پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و با همکاری و نگاه ویژه سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ ریزی وزارت بهداشت و سید حسین صفوی رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران وارد استان شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده مردم کهگیلویه مردم حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌

ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیش از ۷۰ پروژه سلامت در این استان آماده راه اندازی است.

دکتر شاهین فر در گفت و گو با ایسنا افزود: افتتاح بخشی از این پروژه ها که نقش مهمی در رشد شاخص های حوزه سلامت دارند روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهند رسید.

 وی راه‌اندازی آم آر آی و سی تی اسکن بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد را ا زجمله این پروژه‌ها برشمرد و عنوان کرد: این تجهیزات در فضا و زیر بنایی به وسعت ۵۰۰ متر مربع و هزینه‌کرد حدود هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که گامی مهم در راستای ارتقای خدمات درمانی به مردم بجنورد است.

شاهین فر همچنین از افتتاح و بهره برداری دو مرکز تخصصی دیالیز در فاروج و راز و جرگلان خبر داد و گفت: این مراکز هر کدام با سه دستگاه مجهیز دیالیز جهت بهبود ارائه خدمت به بیماران کلیوی راه اندازی می شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ۳۱۵ بیمار دیالیزی تحت پوشش دانشگاه است که خدمات مورد نیاز را به صورت رایگان دریافت می کنند.

به گفته این مقام مسئول، راه اندازی بخش VIP بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان از دیگر پروژه هایی است که در روز شنبه هفته آینده افتتاح می شود و این بخش نیز در راستای افزایش رفاه و آسایش مادران، جلوگیری از مراجعه بیماران به دیگر استان‌ها و تحمیل هزینه‌های سنگین به مردم شهرستان افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: مرکز تصویربرداری دیجیتال با هزینه ۵۰ میلیارد ریال و همراه سرای بیمارستان امام رضا(ع)، نیز از دیگر پروژه هایی است که به مناسبت هفته سلامت به بهره برداری می رسد.

شاهین‌فر با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی پیش از خوردن کلنگ آن ها، عنوان کرد: در روز شنبه هفته آینده مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان، طرح توسعه اورژانس بیمارستان جواد الائمه جاجرم نیز کلنگ زنی خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴