Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@03:05:31 GMT

وضعیت تمام شهرهای استان یزد به جز اشکذر قرمز است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۷۴۱۱

وضعیت تمام شهرهای استان یزد به جز اشکذر قرمز است

دکتر ابراهیم سلمانی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به اهمیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مجالس عزای حسینی، اظهار کرد: در حال حاضر، ۷۴۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد، ۱۳۶ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در شبانه روز گذشته، ۱۱۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شدند.

دکتر سلمانی با بیان این‌که در حال حاضر شهرستان اشکذر در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان‌ها در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، خاطرنشان کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و رعایت توصیه های ستاد ملی کرونا در سطح استان ضروری است.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: استان یزد دانشگاه علوم پزشکی بخش مراقبت های ویژه اشکذر قرمز خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی

آفتاب‌‌نیوز :

زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود، ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • مشهد رکورددار هوای ناسالم است/ پاک‌ترین هوا سهم ارومیه شد
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • اصفهان رکورددار آلودگی هوا/ هوای ۲۰ کلان‌شهر سالم و پاک ثبت شد
  • تکذیب مرگ پزشک طرحی در جاسک /در تهران فوت کرده
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام