Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد پنجشنبه بعد از نماز ظهر عاشورا در اهواز در محل حسینیه ثارالله این شهرستان بیان کرد: تقاضا دارم که در باقی روزهای ایام محرم و ماه صفر و مراسم عزاداری هیات ها و مردم برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا توصیه های بهداشتی  را رعایت کنند و با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهواز ادامه داد: در روز عاشورا مهمترین بحث بندگی این بود که تمام انبیاء و نمونه بارز آن ها امام حسین (ع) ارتباط خود را با خدای متعال تمرین و تقویت می کردند.

وی گفت: مهم ترین مصداق ارتباط با خدا و بندگی  نماز اول وقت است و  پیام نماز عاشورا این است که متعهد شویم که در شبانه روز نماز خود را اول وقت بخوانیم و باید مقید باشیم به محض شنیدن صدای اذان برای نماز آماده شویم .

بر اساس این گزارش امروز مراسم عزاداری عاشورا در تمامی شهرستان های خوزستان با حضور پر شور عزاداران و هیات های عزاداری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

طبق اعلام ستاد استانی کرونا هیات های عزاداری در استان نمی توانند دسته روی داشته باشند و عزاداری ها باید به صورت محله ای برگزار شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماه محرم ماه محرم و کرونا پروندهٔ خبری کرونا و آیین های محرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماه محرم ماه محرم و کرونا ویروس کرونا ماه محرم ماه محرم و کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال مس رفسنجان تمرینات خود را برای دیدار با گل‌گهر سیرجان پشت سر می‌گذارد و مباحث تاکتیکی و فنی را زیر نظر محرم نویدکیا دنبال می‌کنند.

بازیکنان مس رفسنجان زیر نظر کادرفنی این تیم ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و پس از آن با کاورهای رنگی به کارهای تاکتیکی پرداختند.

محرم نویدکیا و دستیارانش عملکرد بازیکنان را با دقت زیادی دنبال می‌کردند و نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کردند.

بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی که دارند و نتایج خوبی که کسب کردند تمرین با نشاطی را پشت سرگذاشتند و با شرایط خوبی که دارند آماده دربی حساس کرمان می‌شوند.

در ادامه تصاویری از تمرین مس رفسنجان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد