Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:15:29 GMT

امام جمعه میامی: نهضت حسینی باید جهانی شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۷۶۱۶

امام جمعه میامی: نهضت حسینی باید جهانی شود

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور روز پنجشنبه در جمع عزاداران حسینی در میدان عاشورا میامی افزود: نهضت و قیام امام حسین (ع) دین اسلام را احیا کرد.

امام جمعه میامی با اشاره اینکه تبیین پیام‌های قیام عاشورا ضرورت دارد، گفت: مقابله با باطل و ایستادگی در برابر ظلم دشمنان بزرگترین پیام نهضت حسینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: الگوگیری از سیره و منش زندگی اهل بیت(ع) باید نهادینه شود.

صفایی پور گفت: اگر نهضت عاشورا نبود، از اسلام تنها نامی می ماند و آنچه امروز اهمیت دارد زنده نگاه داشتن قیام امام حسین(ع) است.

امام جمعه میامی ادامه داد: پیام قیام کربلا باید برای نسل های جوان و نوجوان تبیین و به دیگر کشورها نیز مخابره شود.

امام جمعه میامی گفت: مقابله با باطل و ایستادگی در برابر ظلم دشمنان بزرگترین پیام نهضت حسینی بوده است و الگوگیری از سیره و منش زندگی اهل بیت(ع) باید نهادینه شود.

صفایی پور با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیازمند عزم جدی است، افزود: با توجه به گسترش بیماری کووید۱۹ درکشور مشارکت مردم و مسئولان برای ریشه کنی این بیماری ضرورت دارد.

وی ریشه‌کن کردن بیماری کووید۱۹ را نیازمند تلاش همگانی دانست و اظهار داشت: در این برهه زمانی و وضعیت مردم کمک به آسیب‌دیدگان از کرونا و نیازمندان در قالب کمک های مومنانه ضرورت دارد.

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه حل مشکلات معیشتی مردم ضروری است گفت: دولت سیزدهم با تشکیل کابینه انقلابی رفع مشکلات کشور را در اولویت قرار دهند.

وی با بیان اینکه توسعه میامی به شعار تبدیل شده است، اظهار داشت: سالهاست این شهرستان به عنوان کمتر توسعه یافته در کشور معرفی شده که فقط جلسات مختلفی برگزار شده و خروجی مناسبی نداشته است.

امام جمعه میامی اظهارداشت: تکمیل طرح های نیمه تمام شهرستان باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه میدان عاشورای میامی ظرفیتی برای اجرای برنامه های مختلف است ، ادامه داد: تامین برخی امکانات در این میدان ضروری دارد.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

برچسب‌ها عاشورای حسینی ماه محرم و کرونا میامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عاشورای حسینی ماه محرم و کرونا میامی عاشورای حسینی ماه محرم و کرونا میامی امام جمعه میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، خطیب جمعه فسا در خطبه های این هفته ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید مطهری و آغاز هفته معلم گفت: آثار به یادگار مانده از معلم شهید استاد مرتضی مطهری رویکرد تبیینی دارد و می‌توان از آن برای آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی معلمان بهره گرفت.

حجت الاسلام جمالی زاده به هفته کار و کارگر هم اشاره کرد و افزود: شغل کارگری جزو مشاغل پرخطر ، سخت و زیان آور است و مسئولان برای رفع مشکلات آنها همچون بیمه کارگران ساختمانی باید به صورت جدی اقدام کنند. 

همزمان با هفته کار و کارگر علاوه بر برپایی میز خدمت از سوی اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی از کارگران نمونه شهرستان فسا  در مصلی نماز جمعه تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • اجتماع دانشجویان قائم شهر در حمایت از قیام جهانی دانشجویی
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها