Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@22:32:23 GMT

داور فوتبال به روی هواداران معترض اسلحه کشید!

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۷۸۶۰

داور فوتبال به روی هواداران معترض اسلحه کشید!

فوتبال گاهی اوقات ورزش خطرناکی می‌شود و خطراتش بیشتر از بازیکنان، اعضای تیم داوری را تهدید می‌‌کند. نمونه‌ بارزش هم اتفاقی بود که حین یک مسابقه فوتبال در هندوراس رخ داد.

به نوشته نشریه اسپورت اسپانیا، داوران در کشور هندوراس آنقدر از سوی هواداران تحت فشار هستند و تهدید می‌شوند که احساس می‌کنند امنیت جانی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل هم در یک بازی فوتبال در سطح آماتور در این کشور کمک داور به محض مواجه شدن با گروهی از هواداران خشمگین که او را تهدید کردند، از بیم حمله‌ور شدن آنها، کلت کمتری خودش را بیرون آورد و به سمت‌شان نشانه گرفت.

در تصاویر باورنکردنی این اتفاق که توسط شبکه TN5 پخش شد، شنیده می‌شود که یکی از هواداران با اشاره به کمک داور فریاد می‌زند «او اسلحه دارد» و به دیگر هواداران معترض از تصمیم کمک داور، درباره حمله به او هشدار می‌دهد. کمی بعد هم کمک داور علناً اسلحه‌‌اش را نشان می‌دهد و به سمت هواداران خشمگین نشانه می‌گیرد. خوشبختانه این اتفاق پایانی تلخ نداشت و قائله ختم به خیر شد.


منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم افغانستان اشرف غنی عاشورا کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان پرویز کردوانی هندوراس داور فوتبال اسلحه محرم افغانستان اشرف غنی عاشورا کابینه پیشنهادی رئیسی طالبان پرویز کردوانی کمک داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد

طرفداری| مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد. پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

به نقل از فارس، کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو