Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارمند روابط عمومی جنسیت: خانم نوع قرارداد: تمام وقت آشنایی کامل به دیجیتال مارکتینگ مسلط به نرم افزارهای فتوشاپ، آفیس توانایی تولید محتوا فن بیان و قدرت ارتباطات بالا حقوق ثابت بیمه آموزش در زمینه فروش خودرو ارتقاء شغلی امنیت شغلی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ 09357283861 پربیننده ترین استخدام مهندس برق و الکترونیک در مجتمع نیروگاهی صبا نوآوران فردوس در قم استخدام حسابدار در شرکت زرآزما زنگان ایرانیان در زنجان استخدام رئیس قطار در شرکت ریل پرداز سیر در اصفهان استخدام سرپرست فروش و تحویلدهنده و موزع در شرکت لبنیات صباح در تبریز استخدام کارشناس انبار و لجستیک با بیمه تکمیلی، نهار و سرویس در کمالشهر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه خیریه سازمان ملل به نفع کودکان جهان برگزار شد

بازارچه خیریه سازمان ملل که ابتکاری از سوی آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و همسر او است، امسال نیز عصر سه شنبه به وقت محلی با همت همسران سفرا و دیپلمات های مختلف برگزار شد تا عواید حاصل از آن صرف امور کودکان در جهان شود.

این بازارچه هر سال در دو بخش صنایع دستی و غذاهای هر کشور ارائه می شود و کشورها با ارائه فرهنگ و هنر مردم کشور خود به جهان، عواید حاصل از فروش را به سازمان ملل ارائه می کنند که امسال صرف امور کودکان می شود.

نمایندگی های کشورهای مختلف جهان در سازمان ملل به همراه خانواده های خود هم بعنوان برگزار کننده و هم بازدید کننده و خریدار در غرفه کشورهای مختلف حضور می یابند که فضایی صمیمانه فارغ از هیاهوی سیاست در گوشه ای از سازمان ملل موج می زند.

جمهوری اسلامی ایران نیز همچون هر سال به همت نمایندگی ایران در سازمان ملل و با حضور فعال این نمایندگی و همسران دیپلمات‌های ایرانی، مشارکت چشمگیری داشت و صنایع دستی و انواع غذاهای ایرانی مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

مراسم امسال با اجرای موسیقی زنده و برگزاری مسابقه ای همراه بود که برای مشارکت در این مسابقه، هر یک از افراد یک تا چند بلیت خریداری می کردند که عواید فروش آن نیز صرف امور خیریه می شود.

گرچه عواید حاصل از فروش بازارچه خیریه امسال سازمان ملل قرار است صرف امور کودکان در جهان شود اما به نظر می رسد کودکان جهان از جمله غزه بیش از هر موضوعی به اراده جدی و درایت سیاستمدارانی نیاز دارند که به جنگ ها و بحران ها خاتمه دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سهمیه خانواده های شهدا و ایثارگران در استخدام ها لحاظ شود
  • ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی در مجموعه‎ی پایانه بار یزد
  • محمد مهاجری: قالیباف، هاشمی رفسنجانی نیست که رئیس نشود استعفا دهد /از نمایندگی انصراف دهد عملا تمام خواهد شد
  • خرید باسکول دقیق و اصل
  • بازارچه خیریه سازمان ملل به نفع کودکان جهان برگزار شد
  • آگهی مزایده عمومی فروش ضایعات
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود
  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا