Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال یوفا در بخش زنان از تیم زنان بارسلونا هستند.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت یوفا، با آرای 80 مربی حاضر در مرحله گروهی لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته و 55 خبرنگار از 55 اتحادیه عضو یوفا، سه نامزد نهایی بهترین بازیکن و سه نامزد نهایی بهترین سرمربی سال یوفا در بخش زنان در سال 2021 مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربیان و خبرنگاران هر کدام به سه گزینه مد نظر خود رأی دادند که گزینه های اول تا سوم به ترتیب 5، 3 و 1 امتیاز داشتند. گفتنی است که مربیان حق نداشتند به بازیکنان تیم خود رأی بدهند.

نامزدهای بهترین بازیکن زن یوفا در سال 2021

هر سه نامزد اصلی این بخش از تیم زنان بارسلونا هستند که در فصل گذشته موفق به فتح سه گانه فوتبال زنان شدند. جنیفر هرموسو (مهاجم، اسپانیا)، لیک مارتنز (مهاجم، هلند) و الکسیا پوتالس (هافبک، اسپانیا) سه نامزد نهایی کسب جایزه بهترین بازیکن فصل 21-2020 در بخش زنان هستند. نفرات چهارم تا دهم بر اساس آرا و امتیازات کسب شده نیز به ترتیب زیر است:

4- ویویان میدما (آرسنال - هلند)؛ 32 امتیاز

5- آیتانا بونماتی (بارسلونا - اسپانیا)؛ 29 امتیاز

6- کارولین گراهان هانسن (بارسلونا - نروژ)؛ 28 امتیاز

7- سم کر (چلسی - استرالیا)؛ 18 امتیاز

= فران کیربی (چلسی - انگلیس)؛ 18 امتیاز

9- پرنیل هاردر (چلسی - دانمارک)؛ 17 امتیاز

10- ایرنه پاردس (پاری سن ژرمن، در حال حاضر بارسلونا - فرانسه)؛ 11 امتیاز

نامزدهای بهترین سرمربی یوفا در بخش زنان در سال 2021 لوییس کورتس (بارسلونا) - پیتر گرهاردسون (تیم ملی سوئد) - اما هایس (چلسی)

 

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید برترین های قرن با ابراهیم قاسمپور: آنها نخواستند دوباره پیراهن تیم ملی را بپوشم؛ مگر می توانم برزگری را انتخاب نکنم؟ امید عالیشاه به پرسپولیس قیمت داد، وحید امیری به توافق با باشگاه نزدیک تر شد مرگ فوتبالیست افغان با سقوط از هواپیمای C-17A مانوئل لوکاتلی: با هر شمع تولدم آرزوی حضور در یوونتوس را می کردم استقبال کوکسل بابا از بازیکنان رم پس از ورود به ترابزون / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سه نامزد نهایی بهترین بازیکن نهایی بهترین سال 2021

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی

بلوگرانا نمی‌خواهد در سوپرجام فصل آینده اسپانیا غایب باشد.

طرفداری | تیم‌های بارسلونا و والنسیا امشب در دیداری از چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگای اسپانیا به مصاف هم می‌روند.

اطلاعات بازی بارسلونا و والنسیا بستر مسابقه: هفته سی و سوم لالیگا، فصل 24-2023  تاریخ: دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 (29 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه مونتجوئیک (بارسلون) داور: ریکاردو دی بورگس ترکیب ابتدایی بارسلونا و والنسیا  بارسلونا (۳-۳-۴): تراشتگن | کونده، آرائوخو، کوبارسی، کانسلو | گوندوعان، کریستنسن، لوپز | یامال، لواندوفسکی و رافینیا والنسیا اعلام می شود...

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد