Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روزهایی که هواداران استقلال به شدت نگران وضعیت تیم خود هستند، بلاتکلیفی عارف غلامی مدافع مصدوم این تیم، صدای اعتراض آنها را رساتر کرده است

استقلال بعد از پایان رقابت‌های لیگ بیستم و از دست دادن قهرمانی جام حذفی در بازی فینال، هنوز هیچ کار مثبتی در فصل نقل و انتقالات انجام نداده است در حالی که باشگاه رقیب بدون هیاهو سرگرم جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی است و تلاش می‌کند پس از جدایی کنعانی زادگان و احمد نوراللهی، لژیونرهای جدید فوتبال ایران، مانع جدایی سایر بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده شود، استقلال هنوز نه تکلیف نفرات قبلی خود را مشخص کرده و نه مذاکره جدی و رسمی با گزینه های مد نظر کادر فنی خود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه نگرانی هواداران استقلال و پرسپولیس
اگرچه پرسپولیس هم با از دست دادن دو ستاره خود و احتمال جدایی شهریار مغانلو و وحید امیری احساس نگرانی می کند اما اوضاع در استقلال به شدت به هم ریخته تر است. باشگاه پرسپولیس دست‌کم حقایق را به هواداران خود می‌گوید و سعی می‌کند دوستداران تیم را از شرایط باشگاه در نقل و انتقالات با خبر کند اما در باشگاه استقلال هوادار غریبه به حساب می آید. هواداران شاکی استقلال مدعی هستند مدیرعامل برای فروش مهدی قائدی به امارات می رود اما حرف از آماده کردن مقدمات بازی با الهلال زده‌ می شود. آنها می گویند وضعیت بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده مشخص نیست و باشگاه هنوز اعلام نکرده فرهاد مجیدی چند نفر از آنها را می خواهد و به چند نفر از آنها نیاز ندارد. در مورد جذب بازیکنان جدید اوضاع از این هم بدتر است؛ استقلال در فضای مجازی بالای ۲۰ بازیکن را می خواهد اما در حقیقت غیر از دو یا سه مذاکره نافرجام و شکست‌خورده با بازیکنانی که در لیست خرید فرهاد مجیدی هستند، هیچ اتفاقی در مجموعه آبی حداقل تا این لحظه رخ نداده است.

دلایل نگرانی هواداران مجموعه آبی
جدایی شیخ دیاباته و میلیچ قطعی شده، وضعیت فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان شبیه بازیکنان مازاد است، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی و جمعی از بازیکنان تیم که قراردادشان به اتمام رسیده هنوز به توافق جدیدی با باشگاه دست نیافته اند، ارسلان مطهری در جریان مذاکرات به مشکل خورده، از جمع رشید مظاهری و سید حسین حسینی، یکی قصد رفتن دارد و مهدی قائدی هم در دبی بلاتکلیف است.

مورد عجیب عارف غلامی
اما امروز صدای اعتراض تازه ای در فضای هواداری استقلال به گوش رسید. هواداران استقلال که از نابسامانی نقل و انتقالات در تیم خود شاکی هستند، امروز سراغ عارف‌ غلامی را می‌گرفتند. گویا این بازیکن به یکی از رسانه‌های حامی استقلال خبر داده باشگاه استقلال نه تنها تا این لحظه پولی بابت پرداخت عمل جراحی به او نداده، بلکه حتی حاضر نیست بخشی از مبلغ قراردادش را در اختیار او بگذارد تا با خرج خودش عمل جراحی انجام بدهد.

استقلالی ها نگران هستند این بی‌توجهی باشگاه به وضعیت بازیکن مصدوم و بلاتکلیفی عارف غلامی که باید هرچه زودتر پای مصدوم خود را به تیغ جراحی بسپارد، باعث شود این بازیکن هم قید ماندن در استقلال را بزند.

عارف غلامی که قبل از پایان فصل آسیب دید باید تا به حال عمل جراحی را انجام می داد اما گویا باشگاه استقلال پرداخت پول به او را در شرایط فعلی در اولویت قرار نداده و این بازیکن هم می‌گوید فعلاً بلاتکلیف است.

ترس از تکرار کابوس عابدزاده و نامجو مطلق
سه دهه پیش باشگاه استقلال در دوران مدیریت کاظم اولیایی به دلیل بی توجهی مدیران باشگاه به وضعیت بازیکنان مصدوم، دو ستاره خود را از دست داد؛ احمدرضا عابدزاده و مجید نامجو مطلق ستاره‌هایی که در استقلال و تیم ملی آسیب دیده بودند، در میان بی تفاوتی باشگاه استقلال با هزینه امیر عابدینی برای مداوای خود راهی آلمان شدند و پس از آن به جای آنکه برای استقلال بازی کنند، به پرسپولیس پیوستند. هواداران استقلال می ترسند این اتفاق در مورد عارف‌ غلامی نیز تکرار شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال عارف غلامی هواداران استقلال باشگاه استقلال استقلال باشگاه استقلال عارف غلامی هواداران استقلال هواداران استقلال باشگاه استقلال عارف غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم

پرسپولیسی‌ها نسبت به طرح شکایت علیه هواداران سپاهان اقدام خواهند کرد

باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای، اعلام کرد نسبت به طرح شکایت علیه رفتار شرم‌آور و زشت تماشاگران سپاهان به دلیل اهانت به هواداران زن، اقدام خواهد کرد.

در این اطلاعیه‌، آمده است:

باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طرق قانونی نسبت به رفتارها و شعارهای شرم آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند. گفتنی است؛ متاسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به ویژه در بین دو نیمه، رفتارها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باور کردنی نبود.



این مساله به حدی بود که ماموران ناچار از تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند.

دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • عارف غلامی به بازی حساس رسید
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ