Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیما لیموچی نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک کشورمان در خصوص اعزام ورزشکاران به مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: در این مسابقات ۴۱۰۰ ورزشکار با هم به رقابت می‌پردازند، اما نفرات برتر شایسته دریافت مدال خواهند بود. من از خدای متعال می‌خواهم تمام ورزشکاران ما به سلامت به مسابقات عازم شوند و برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با توجه به تلاش ورزشکاران ما و پیشینه خوبی که از این مسابقات داشته ایم، من امیدوارم تمام ورزشکاران ما با موفقیت‌های بسیار به مهین عزیزمان برگردند.

او در خصوص ورزشکاران پارالمپیکی گفت: ما باید یادمان باشد که این ورزشکاران در هر دوره توانستند مدال کسب کنند و آمار خوبی را از خودشان بر جای بگذارند. حضور این ورزشکاران در میادین ورزشی، ارزشی در حد مدال طلا و بالاتر از هر ارزشی است و حضور آن‌ها در مسابقات برای ما دارای افتخار است.

لیموچی در پایان صحبت‌های خود افزود: سیامند رحمان یکی از بزرگترین ورزشکاران پارالمپیکی جهان بود، خداوند روح آن ورزشکار بزرگ را مورد رحمت قرار دهد. نام او تا همیشه در تاریخ مسابقات پارالمپیک و در ذهن همه ما جاودانه خواهد ماند.

بیشتر بخوانید

رضایی: امیدوارم رنگ مدال هایمان بهتر از پارالمپیک ریو باشد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارالمپیک توکیو پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پارالمپیک ۲۰۲۰ ورزشکاران ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد. تیم ملی ایران همچنین جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را که در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد، کسب کرد.

حسین طیبی لژیونر ایرانی تیم فوتسال پالما اسپانیا که این مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داد پس از این قهرمانی گفت: در دیداری در لیگ اسپانیا دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در این بازی‌ها شرکت کنم.

ما قبلاً تجربه شکست دادن تیم‌های بزرگ را داشتیم و امیدوارم با حمایت مسؤولین بتوانیم اتفاقات خوبی در جام جهانی رقم بزنیم.

کد خبر 6091245

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد