Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و امورجوانان خراسان شمالی گفت: تاکنون باشگاه های استان با ثبت نام در سامانه کارآ، ۲۳ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی دولت برای کاهش زیان‌های ناشی از شیوع کرونا دریافت کرده‌اند.

محمد بروحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان تسهیلات حمایتی به ۱۴۲ نفر در قالب ۱۲۸ پرونده پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون مجموعه های ورزشی استان ۴۹ میلیارد ریال تسهیلات درخواست داده اند و طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا میزان این وام ها به ازای هر فرد و برای مجموعه بزرگ (از لحاظ کارکنان)  تا ۹۰۰ میلیون ریال متغیر بوده است اما باز هم زیان های کرونایی باشگاه داران جبران نمی شود.

بروحی با اشاره به فعالیت ۲۰۰ باشگاه ورزشی خصوصی در استان، یادآور شد: اگرچه این اداره کل نسبت به معافیت حق اجاره سالن‌های دولتی اقدام کرده و در مدت تعطیلی اجباری به علت شیوع کرونا اجاره ای دریافت نکرده است اما متاسفانه زیان های مالی کرونا در ورزش استان به حدی بوده است که اخیرا ۴۰ باشگاه ورزشی خصوصی استان ورشکسته شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون فعالیت بیشتر رشته های ورزشی در هشت شهرستان‌ استان به علت قرمز شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا، تعطیل شده است که از جمله آنها می توان به باشگاه ها و اماکن ورزشی دولتی، خصوصی،  استخرها، سالن‌های سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی اشاره کرد.

خراسان شمالی ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۴۹ هیات ورزشی فعال هستند.



 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز صاحب سینما می‌شود

تقی صادقی گفت: تجهیزات سینمای راز و جرگلان با همکاری و مساعدت مؤسسه سینما شهر با یک میلیارد تومان اعتبار خریداری و در ماه جاری در کانون فرهنگی و هنری شهید رجایی راز و جرگلان نصب خواهد شد.
وی ادامه داد: با نصب این تجهیزات مردم راز و جرگلان بعد از ۲۰ سال از شهرستان شدن از نعمت سینما برخوردار خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: ظرفیت سالن برای تماشای فیلم ۱۲۰ نفر است و با راه‌اندازی این سینما، خراسان شمالی صاحب هفت سینما در بخش دولتی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد