Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت های پلی آف لیگ کنفرانس اروپا (رفت) شب گذشته بازی های مختلفی برگزار می شود که در یکی از این دیدارها تیم های فاینورد و الفسبورگ به مصاف هم رفتند که تیم هلندی با حضور بازیکن ایرانی خود با ۵ گل به برتری دست یافت.

علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی که پیش از این دچار مصدومیت شده بود در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت و در دقیقه ۳۰ گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم ایرانی درباره این دیدار اظهار داشت: پیروزی ۵ بر صفر برای ما فوق العاده بود و نتیجه درخشانی را بدست آوردیم. بازی در زمین چمن مصنوعی برای ما خیلی سخت است و این برد بهتر از این نمی شود. ما هر کاری که در توان‌مان بود انجام دادیم تا هواداران فاینورد را خوشحال کنیم.

وی ادامه داد: بازگشت هواداران به ورزشگاه خبر خوبی است و امیدوارم با حس خوب به مرحله گروهی صعود کنیم.

بازیکن ایرانی درباره حادثه ای که در برخورد بازیکن سوئدی با فیلمبردار کنار زمین رخ داد، عنوان کرد: حرکت بازیکن حریف اصلا خوب نبود و من او را سرزنش کردم. پس از این اتفاق فکر کردم که باید به فیلمبردار کمک کنم. مارکوس پدرسن هم کمک کرد و دوربین را در سر جایش قرار دادیم. من باید کمک می کردم و این کار را انجام دادم.

*این فیلم را ببینید.

 

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر،امیرحسین حسنی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری مسابقات قهرمانی کشور وزنه‌برداری اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و در بخش دختران و پسران از ۱۵ لغایت ۲۵ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۵۵۰ وزنه‌بردار از ۳۱ استان کشور در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان با اشاره به هزینه برگزاری مسابقات گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برگزاری مسابقات برآورد شده است.

حسنی خاطرنشان کرد: همچنین در این مسابقات ۱۲۰ مدال توزیع و رقابت‌ها به صورت پخش زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت رشته وزنه‌برداری بیان کرد: آبان ۱۴۰۲ هیئت را تحویل گرفتم که تنها ۲۹ ورزشکار سازمان یافته داشت اما امروز ما ۱۴۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته وزنه‌برداری و ۱۱۲ ورزشکار در رشته کراس‌فیت داریم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان عنوان کرد: شهرستان‌های فعال ما همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، کبودرآهنگ و رزن است.

کد خبر 6092842

دیگر خبرها

  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی