Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@10:26:37 GMT

دعوت ۴ بانوی هندبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی هندبال

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۱۹۰۶

دعوت ۴ بانوی هندبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی هندبال

حامد جولایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان کشور به میزبانی قزوین آغاز شده است.

وی افزود: در این مرحله از اردو شقایق باپیری، اسرا مرادی، هدیه ویسی و مژگان قهرمانی چهار بانوی کردستانی هستند که با دعوت سرمربی تیم ملی هندبال بانوان بزرگسال کشور به پنجمین مرحله اردوی آمادگی این تیم فراخوانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جولایی اعلام کرد: این مرحله از اردوی ملی پوشان با حضور ۲۵ بازیکن به میزبانی قزوین آغاز شده و تا ۳۱ مردادماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تیم ملی هندبال بانوان کشورمان خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا و انتخابی جهان که از ۲۴ شهریور تا ۳ مهرماه سال جاری به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.

کد خبر 5285005

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش هندبال بانوان تیم ملی هندبال بانوان ایران محرم 1400 ویروس کرونا ماه محرم مراسم عزاداری عاشورا عکس استانها واکسن کرونا محدودیت های کرونایی بوشهر شیوع کرونا تاسوعا و عاشورا رسانه هیئت آمار کرونا هیئت مذهبی تیم ملی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دو تیم ستارگان خور لارستان و نهال خراسان جنوبی با کسب امتیاز‌های لازم در دور نهایی لیگ دسته دو هندبال بانوان ایران جواز حضور در فصل آینده لیگ دسته یک بانوان کشورمان را کسب کردند.   ستارگان خور لارستان از منطقه جنوب و نهال خراسان جنوبی از منطقه شمال با برتری مقابل حریفان خود در دور مقدماتی راهی دور نهایی لیگ دسته دو شدند.

دیگر خبرها

  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی