Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@22:43:19 GMT

نساجی در لیگ بیستم؛ از شروع پرحاشیه تا ماجراجویی ساکت

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۱۹۵۴

نساجی در لیگ بیستم؛ از شروع پرحاشیه تا ماجراجویی ساکت

تیم فوتبال نساجی با حضور ساکت الهامی توانست نتایج بد ابتدای فصل خود را جبران کند و به‌عنوان تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال باقی بماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، لیگ بیستم برای نساجی با حواشی زیادی شروع شد. مسئولان باشگاه نساجی پس از به اتمام رساندن فصل نوزدهم لیگ برتر با محمود فکری، برای فصل بیستم هم با او به توافق رسیدند تا همچنان هدایت سرخپوشان را برعهده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه چیز تا یک ماه پیش از شروع لیگ بیستم برای نساجی خوب پیش می‌رفت و این تیم تمریناتش را زیر نظر فکری و دستیارانش انجام می‌داد که به یکباره ورق برای این تیم برگشت.

پس از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال، مدیران آبی‌ها به دنبال جایگزین برای او بودند و در بین گزینه‌های آنها نام فکری هم دیده می‌شد. وسوسه حضور روی نیمکت استقلال سبب شد فکری با مدیران نساجی برای جدایی مذاکره کند، ولی مالک و مدیران نساجی با جدایی سرمربی‌شان مخالف بودند. مخالفت مدیران نساجی باعث شد که فکری طی نامه‌ای استعفای خود را  به آنها اعلام کند و بدون رضایت مدیران نساجی از این تیم جدا شود. این اتفاق باعث شد نساجی با چالش و حاشیه‌های جدیدی روبه‌رو شود. مدیران نساجی هم خیلی سریع از فکری شکایت کردند تا اقدام او را جبران کنند.

مدیران نساجی با انتخاب وحید فاضلی و برگزاری اردوی پیش‌فصل در کیش سعی کردند خیلی زود جدایی فکری را فراموش کنند و با مربی جوان لیگ بیستم را شروع کردند. در چهار هفته ابتدایی هم نتایج خوبی گرفتند و با هفت امتیاز در رده‌های بالای جدول بودند، اما از بازی با سپاهان سیر نزولی نساجی آغاز شد طوری که در هفته یازدهم این تیم با شش شکست فقط 10 امتیاز را کسب کرده بود و همین نتایج ضعیف باعث شد مدیران باشگاه قائمشهری تصمیم به برکناری فاضلی بگیرند.

پس از برکناری فاضلی، مجید جلالی به‌عنوان سرمربی جدید نساجی معرفی شد. ”آقا معلم“ سعی کرد با کنار گذاشتن چند بازیکن و همچنین جذب چند بازیکن نتایج ضعیف تیمش در 11 هفته ابتدایی را جبران کند، اما نساجی با جلالی هم راه به جایی نبرد و هر هفته بیشتر به پایین جدول نزدیک می‌شد، به همین دلیل دومین مربی فصل نساجی هم پس از شش بازی و کسب تنها یک امتیاز از این تیم جدا شد.

با همه اتفاقاتی که از ابتدای لیگ بیستم برای نساجی رخ داد، این تیم تا هفته هفدهم فقط 10 امتیاز کسب کرده بود و در رتبه 15 جدول قرار داشت، اما با تغییرات مجدد در کادر فنی و حضور ساکت الهامی به‌عنوان سومین سرمربی فصل، این تیم‌ توانست روند فوق‌العاده‌ای را طی کند. نساجی با ساکت الهامی ماجراجویی جدیدی را آ‎غاز کرد که همان بقا در لیگ برتر بود. سرخپوشان مازندران در 13 هفته پایانی هفت پیروزی به دست آوردند و تنها مقابل پرسپولیس‏، سپاهان، پیکان و استقلال شکست خوردند و در مصاف با صنعت نفت و گل‌گهر به تساوی رسیدند تا در پایان لیگ ‌در رتبه دوازدهم قرار بگیرند.

نماینده مازندران پس از اتمام لیگ قرارداد الهامی را تمدید کرد و امیدوار به تکرار نتایج خوب در فصل بیست‌ویکم خواهد بود. در ابتدا هم بازیکنان کلیدی این تیم از جمله حامد شیری، اکبر صادقی، حسین زامهران، حسن نجفی و شاهین ثاقبی قراردادشان را تمدید کردند و در ادامه هم این باشگاه سعی دارد با جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی نقاط ضعفش را برطرف کند تا استارتی قوی در لیگ بیست‌ویکم داشته باشد. مهمترین نکته مثبت نساجی در فصل آینده تعویض چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر است. باید ببینیم بالاخره این امر محقق می‌شود و نساجی در لیگ آینده در چمن طبیعی از حریفانش میزبانی خواهد کرد یا نه.

قرارداد الهامی با نساجی تمدید شد

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساکت الهامی تیم فوتبال نساجی مازندران ساکت الهامی تیم فوتبال نساجی مازندران مدیران نساجی لیگ بیستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس پس از اینکه نتوانست با پیروزی برابر سپاهان به صدر جدول برسد، حالا باید دلخوش به پیروزی احتمالی در پنج بازی آینده و از دست دادن امتیاز توسط استقلال برای دفاع از عنوان قهرمانی باشد.

سرخ‌ها در هفته ۲۶ باید به قائم شهر سفر کنند. آنها فصل پیش در هفته سی‌ام با پیروزی پرگل برابر نساجی جام قهرمانی را بالای سر بردند اما قطعا حالا کار بسیار سخت‌تری پیش روی‌شان است چراکه نساجی برای بقا به کسب امتیاز نیاز دارد.

نساجی با ساکت الهامی در سه هفته اخیر فوق العاده عمل کرده و پس از متوقف کردن سپاهان، تراکتور و ذوب آهن را نیز شکست داد تا با کسب ۷ امتیاز فعلا از قعر جدول و منطقه سقوط دور شود.

هواداران نساجی در بدترین روزهای تیم‌شان هم به وطنی می‌رفتند و حالا با این نتایج بدون شک این ورزشگاه جای سوزن انداختن هم نخواهد داشت تا پرسپولیس کار بسیار سختی داشته باشد.

پیروزی دو گله روز گذشته نساجی در اصفهان برابر ذوب آهن باعث شادی گسترده مردم قائمشهر شده بود. جالب اینکه بسیاری از هواداران نساجی روز گذشته نیز برای حمایت تیم‌شان به اصفهان رفته بودند.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • پیام ساکت قبل از پرسپولیس: شمال فقط نساجی
  • مورد عجیب برد نساجی در اصفهان
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • آژیر خطر به صدا در آمد: خوزستان روی گسل سقوط!
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان