Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه فرنگی کار حاضر در اردوی تیم ملی در اعتراض به عدم برگزاری رقابت انتخابی برای مسابقات جهانی نروژ، اقدام به ترک اردوی تیم ملی کردند

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، سه فرنگی کار شاخص تیم ملی در اعتراض به تصمیم محمد بنا در عدم برگزاری رقابت انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های جهانی نروژ، اقدام به ترک اردوی تیم ملی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا نجاتی در ۶۳، حسین نوری در ۸۷ و مهدی فلاح در وزن ۹۷ کیلوگرم، سه فرنگی کار حاضر در اردوی تیم ملی بودند که پس از مطلع شدن از تصمیم کادر فنی برای عدم برگزاری رقابت انتخابی برای حضور در رقابت های جهانی نروژ، به نشانه اعتراض، اردوی تیم ملی را ترک کردند.

نجاتی و نوری روز گذشته (پنج شنبه) اردو را ترک کردند و فلاح نیز صبح امروز (جمعه) پس از آنکه از تصمیم بنا برای اعزام قطعی محمد هادی ساروی به رقابت های جهانی مطلع شد، پیش از برگزاری تمرین اقدام به ترک اردوی تیم ملی کرد.

علیرضا نجاتی نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم ایران در المپیک‌توکیو بود که در همان دور نخست حذف شد.

این اردو از ۲۵ مرداد در حال برگزاری است و تا ۷ شهریور ادامه خواهد داشت.

رقابت های جهانی نروژ از ۱۰ تا ۱۸ مهر به میزبانی اسلو پایتخت نروژ برگزار خواهد شد.

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید رایکوف، کارلوس کی روش را پشت سر گذاشت / نتایج تیم منتخب قرن (20) مهدی قائدی به شباب الاهلی پیوست | ادعای شبکه ورزش ابوظبی بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی بیست و ششم؛ پایان خوب استقلال در حضور روشن بعد از چهار سال سرقت از فروشگاه رسمی رئال مادرید با کوبیدن خودرو به درب فروشگاه! طراحی متفاوت پوما از پیراهن سوم تیم ها؛ بازیکن فنرباحچه به دنبال لوگوی باشگاه برای بوسه زدن / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رقابت های جهانی اردوی تیم ملی جهانی نروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی

به گزارش خبرنگار مهر، با دعوت سرمربی تیم ملی محمدمهدی زارعی به اردوی تیم ملی گلبال ایران که خود را برای مسابقات پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ آماده می کند دعوت شد.

این اردو که ششمین ششمین مرحله اردوی تیم ملی گلبال آقایان نابینا و کم بینای کشور است ۱۶ اردیبهشت آغاز و تا ۲۴ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است این اردو در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار میشود.

کد خبر 6093791

دیگر خبرها

  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی