Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام حبیب رضازاده در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با اشاره به اینکه مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در ریگان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، به روز مسجد اشاره کرد و اظهار داشت: مسجد ملأ  و پناهگاه مومنان است.

امام جمعه ریگان تصریح کرد: مساجد در تعالیم اسلامی به عنوان مراکز اتحاد و همبستگی و محل تجمع عبادت دسته جمعی است و در فرهنگ اسلامی ساخت مسجد از اهمیت خاصی برخوردار است که باید خیران وخادمان مسجدساز در روستاهای شهرستان توجه جدی در زمینه ساخت مسجد داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ریگان به روز پزشک اشاره کرد و گفت: پزشکان ما در زمان ویروس کرونا به صورت جهادگونه به یاری بیماران شتافتند که جای قدردانی و تشکر دارد و در خصوص تولید واکسن تمامی دانشمندان و محققان تلاش فراوانی کردند. 

وی به وقایع افغانستان اشاره و اظهار کرد: کشورهای سوریه و عراق در بیرون راندن داعش دست کمک و یاری به سمت ایران کردند که با تلاش شهید سپهبد سلیمانی، داعش از این دو کشور بیرون رانده شد.

رضازاده افزود: اشرف غنی دولت کاملا جعلی و فاسد را مدیریت می‌کرد که در این سال‌ها تمام امیدش آمریکا بود. ماهیت طالبان همان ماهیت قبلی است، اما با خشونت نمی‌شود کاری از پیش برد.

وی خاطرنشان کرد: طالبان اگر بخواهند دولت جدید تشکیل دهند باید مرزهای همسایه را به رسمیت بشناسند. اگر دشمنان نگاه بدی به مرزهای ما داشته باشند سلیمانی‌های زیادی وجود دارد که جوابشان را خواهند داد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۴/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: دشمن مرزهای ایران سلیمانی ها جمهوری اسلامی ایران امام جمعه ریگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب؛ این نشست نخست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس با سخنرانی تبیینی امام جمعه اهواز جلسه ادامه یافت. سپس مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خوزستان، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان، دبیر شورای أمر به معروف و نهی از منکر و معاون امنیتی استاندار نیز به بیان نکاتی در این گردهمایی پرداختند.  در بخش های مختلف این گردهمایی، تمامی ائمه جمعه شهرستان های استان خوزستان حاضر در جلسه به بیان نکات، دغدغه‌ها و درخواست‌های خود پرداختند و در پایان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در جمع بندی این نشست به سخنرانی پرداختند.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر