Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه در مصلی اراک افزود: در دین مبین اسلام توهین به دیگران نکوهیده است و همگان باید حقوق هم را به رسمیت بشناسند و رفتار طالبان ناقض رویه اسلامی است.

وی اظهار داشت: طالبان، داعش و منافقان باید بدانند آن دوران زور و ستم گذشته و اگر این گروه می‌خواهد بماند باید موازین و حقوق انسانی، شیعیان و اقلیت‌ها را رعایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش گفت: وجود سویه‌های متنوع کرونا مشکلی اساسی است و می‌طلبد که در سایه تدابیری صحیح آهنگ واکسیناسیون مردم تندتر شود.

وی اظهار داشت: واکسینه کردن مردم با تولید داخلی و یا واکسن‌های واردات باید سرعت بگیرد تا با ایمن سازی حدود ۷۰ درصد جامعه  بتوان بر روند افسارگسیخته بیماری فایق آمد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی اصلی واجب است و باید تا تکمیل شدن چتر  واکسیناسیون  ادامه یابد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به نزدیک بودن هفته دولت افزود:  مردم باید دولت سیزدهم را یاری دهند تا مشکلات حل شود و انتظار است که دولت جدید نیز با  انتخاب وزرای شایسته، باتجربه ولایق بستر مناسبی برای سامان امور کشور مهیا کند.

وی اظهار داشت: رونق تولید  و تکیه بر ثروت مولد بر پایه اقتصاد درون‌زا باید از اولویت‌های دولت جدید باشد تا بتوان قدرت پول ملی را ارتقا داد.

امام جمعه اراک گفت: اشتغال و کاهش شمار بیکاران از نتایج تولید ثروت مولد در کشور است که این مهم باید در دستور کار دولت جدید قرار گیرد.

نماز جمعه در ۳۲ نقطه استان مرکزی اقامه می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی طالبان واکسن حقوق بشر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی ویروس کرونا اراک استان مرکزی طالبان واکسن حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی

اتاق بازرگانی و صنایع ازبکستان‌ قراردادهای صادراتی به ارزش ۴۴ میلیون دلار با بازرگانان افغانستان امضا کرده است.

این توافق در سفر سه روزه هیأتی از بازگانان افغانستان به تاشکند به‌دست آمده است.

تاشکند و طالبان در حال برنامه‌ریزی برای تشکیل یک شورای تجارت ازبکستان-افغانستان هستند که ۱۸ شرکت افغانستانی‌ را در میان اعضای خود خواهد داشت.

واردکنندگان افغانستان درخواست‌شان بیش‌تر به محصولات کشاروزی، موادغذایی پروسس شده، منسوجات، چرم، قطعات برقی و مصالح ساختمانی است.

گفتنی است که پس از تسلط گروه طالبان بر افغانستان، ازبکستان‌ از جمله کشورهایی بوده که با این گروه روابط نزدیک دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان
  • مسدود شدن گذرگاه اسپین بولدک
  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی
  • تغییرات اقلیمی افغانستان را تهدید می کند
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده‌اند
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده اند
  • سد طالبان بر مسیر «دوستی»
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود