Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر، امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق که در حسینه اعظم سفلی این شهرستان برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا از عزاداری باشکوه هیات‌ها و دست اندارکاران عزاداری ها، وعاظ و مداحان اهل بیت (ع) بافق تشکر کرد و آن را نماد وحدت، همدلی و حسینی بودن بافقی‌ها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در برگزاری آئین‌های عزاداری محرم برخی از مسئولان همراهی کردند، ولی برخی دیگر همراه نبودند که می‌شد با همکاری بیشتر، این آئین‌ها با عظمت بیشتری برگزار شود.

امام جمعه بافق بیان داشت: برخی از مدیران که هنور بر سر کار هستند به دلیل نبود اعتقاد به مسائل دینی در این موارد هم بی تدبیری کردند، چرا که درک درستی از مجالس عزای حسین (ع) ندارند برای همین نمی‌توانند برنامه ریزی درستی انجام دهند.

حجت الاسلام سعادت فر در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات افغانستان اشاره کرد و گفت: تحولات افغانستان با پول استکبار جهانی و همدستانش مثل وهابیت و صهیونیست در حال شکل گیری است و با توطئه‌های آمریکا انجام شده است.

او تصریح کرد: هدف از تحولات در افغانستان توطئه چینی برای ایران و انقلاب اسلامی است که با درایت رهبری و وحدت مردم خنثی می‌شود.

امام جمعه بافق افزود: دشمن و فتنه گران در اطراف مرز‌ها کمین کرده اند، اما آنچه باعث شده کاری پیش نبرند، رهنمود‌های رهبری و آگاهی و بصیرت مردم انقلابی است.

او گفت: طالبان امروز، همان طالبان دیروز است با این تفاوت که شیوه خود را عوض کرده و افرادی که در کشور این طالبان را تغییر یافته می‌دانند اگر مغرض نباشند، سهل اندیش هستند، زیرا طالبان با تجربه، خطرناک‌تر است.

امام جمعه بافق همچنین با گرامیداشت هفته دولت، گفت: مجلس شورای اسلامی سعی کند کار رای اعتماد را در کمترین زمان انجام دهد تا دولت انقلابی کار خود را شروع کند.

حجت الاسلام سعادت فر افزود: مجلس شورای اسلامی در رای اعتماد به وزیر بهداشت دقت بیشتری کند چرا که طب سنتی در درمان کرونا نادیده گرفته شده است.

او بیان داشت: برخی از رسانه‌ها دنبال زیر سوال بردن دولت انقلابی و حزب اللهی‌ها هستند و با تفرقه افکنی دنبال فتنه گری هستند، اما بدانند که تحلیل‌های سطحی به جایی نمی‌رسد.

گرامیداشت روز تکریم مساجد و سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، توجه به تقویت بدن برای بیماری کرونا و اهمیت طب سنتی و ... از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه تحولات افغانستان امام جمعه بافق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: اسلام برای نجات بشر است و باید در هر بخشی به خواسته‌های اسلام عمل کرد.


آیت الله عبادی افزود: امروز پیام جمهوری اسلامی جهان را فرا گرفته و هرچه دشمن بیشتر رذالت و جنایت می‌کند، مردم دنیا آگاه‌تر می‌شوند.


وی با اشاره به موفقیت ایران در زمینگیر کردن رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل و ۲۳ کشور منطقه برای پیشگیری از ضربه ایران آماده بودند، اما ضربه فنی ایران از همه این موانعی که کشور‌های حامی اسرائیل ایجاد کرده بودند گذشت و دشمن پوشالی پرادعا را بر زمین زد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش مهمی در بیداری جامعه دارند گفت: آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است و در این راه ائمه جمعه نقش مهمی ایفا می‌کنند.


فرمانده مراکز آموزش فراجا هم گفت: دشمن برای بی حجابی در کشور و مسائل مربوط به آن و پس از آن برنامه ریزی کرده و باید جوانان را با زبانی نرم و ایجابی راهنمایی کنیم.


سردار هوشیار ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم در طرح نور گفت: پلیس به خوبی در طرح نور ظاهر شده و با جدیت و دغدغه، پیگیر است.

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)