Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@04:24:00 GMT

آتش سوزی ۱۵ مغازه در خمام

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۳۱۵۵

آتش سوزی ۱۵ مغازه در خمام

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمود تقی نژاد، سرپرست واحد آتش نشانی خمام گفت: ۱۵ مغازه امروز در این شهرستان دچار آتش سوزی شد.

او افزود: ۲۰ مأمور آتش نشانی با ۷ ماشین اطفای حریق از خمام، رشت، خشکبیجار و منطقه آزاد انزلی برای مهار این آتش سوزی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست واحد آتش نشانی خمام با بیان اینکه آتش سوزی ۱۵ واحد صنفی این شهرستان مهار شده است، اظهار داشت: میزان خسارت و علت آتش سوزی در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی نژاد با اشاره به اینکه این مغازه‌ها شامل نانوایی، فروش مواد غذایی، پوشاک، قهوه خانه و آرایشی – بهداشتی است، تصریح کرد: در این آتش سوزی ۲ نفر به علت سوختگی و دودگرفتگی به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شدند.

بیشتر بخوانید

مهار آتش سوزی ۲ باب مغازه خراطی آتش سوزی در بازار رشت  آتش سوزی مغازه کیف و کفش در رشت

بر اساس تقسیمات وزارت کشور، بخش خمام از توابع شهرستان رشت سال گذشته به شهرستان ارتقا یافت و دارای ۲ بخش مرکزی و چوکام است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی مغازه مهار آتش سوزی واحد صنفی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین

ایسنا/همدان مدیر بنیاد مسکن شهرستان فامنین از مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در سال گذشته خبر داد و گفت: در شهرستان فامنین ۳۷۹۸ واحد مسکن روستایی نیازمند مقاوم‌سازی است.

روح‌الله وجدی‌فاضل در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۶۹۰۷ واحد مسکن روستایی در این شهرستان وجود دارد، اظهارکرد: از ۶۹۰۷ واحد مسکن روستایی در شهرستان فامنین ۳۱۰۹ واحد مقاوم‌سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۵۶ واحد مسکونی روستایی در فامنین مقاوم‌سازی شده است، شاخص مقاوم‌سازی مسکن روستایی این شهرستان را ۴۵ درصد دانست و تصریح کرد: سال گذشته ۶۵ سند مسکن روستایی در شهرستان فامنین صادر شده و امسال صدور ۱۰۰ سند روستایی هدفگذاری شده است.

فاضل با بیان اینکه شهرستان فامنین دارای ۶۲ روستاست، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته در ۲۴ روستای شهرستان فامنین با ۲۳۰ میلیارد ریال بهسازی صورت گرفته است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فامنین ادامه داد: سال گذشته ۱۱ هزار تن آسفالت در ۷۰ هزار مترمربع از روستاهای شهرستان فامنین بکار گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار