Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در پیام تبریک انتصاب دریادار ایرانی به سمت فرماندهی نیروی دریایی ارتش آورده است: اعطای درجه دریاداری و انتصاب به عنوان فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از سوی رهبر حکیم انقلاب را به امیر دریادار شهرام ایرانی و مردم فهیم، فداکار، انقلابی و ولایتمدار کردستان تبریک عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک حضور حضرتعالی در یکی از بالاترین رده‌های نظامی کشور حاصل تعهد به آرمان‌های انقلاب، تخصص و سوابق درخشان گذشته بوده تا امروز مورد اعتماد فرمانده کل قوا قرار گرفته‌اید که این سرمایه ارزشمند برگ زرینی بر افتخارات کردستان در عرصه ملّی و نشان دهنده دلبستگی همه اقوام و مذاهب در دفاع از حریم انقلاب در مقابل مستکبرین جهان را دارد.

امیدوارم به لطف و عنایت الهی و دعای خیر مردم استان در این جایگاه موفق و پیروز باشید.

کد خبر 5285126

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان امیر شهرام ایرانی نیروی دریایی ارتش محرم 1400 ویروس کرونا ماه محرم مراسم عزاداری عاشورا عکس استانها واکسن کرونا محدودیت های کرونایی آمار کرونا شیوع کرونا تاسوعا و عاشورا رسانه هیئت بوشهر هیئت مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری آئین گرامیداشت روز معلم در منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش برگزار شد.

امیرسرتیپ دوم عظیمی، گفت: تعلیم و تربیت سازنده زمینه ساز جامعه بالنده و پویا است و تلاشگران عرصه علم و دانش باید از حداکثر بسترها و ظرفیت‌ها مطابق ارزش‌های اسلامی استفاده کنند.

وی افزود: در برنامه‌های تربیتی و آموزشی باید توجه ویژه ای به ارزش‌های اصیل اسلامی ایرانی شود تا شاهد ساخت ایرانی قوی و مقتدر در تمامی عرصه‌ها باشیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب با بیان اینکه تربیت و آموزش سرمایه‌ی انسانی یکی از ضرورت‌ها و لازمه‌ی رشد و توسعه در هر سازمانی است گفت: امروز کارکنان ارتش، جوانانی مؤمن و متعهد به مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند که توانسته اند در آمادگی دفاعی و افزایش بازدارندگی کشور نقش بسزایی داشته باشند.

وی تصریح کرد: پدافند هوایی توانسته است با شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب و با بکارگیری روش‌های خلاقانه و مبتکرانه در ارتقای توان رزم نیروهای مسلح افتخارات بزرگی را رقم بزند.

کد خبر 6094182

دیگر خبرها

  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است