Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده نیروی زمینی ارتش در پیامی انتصاب فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

‏متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
‏برادر ارجمند امیر دریادار شهرام ایرانی

بزرگترین سرمایه یک فرمانده در ارتش جمهوری اسلامی ایران، حسن اعتماد مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) به کارآمدی، شایستگی و توانمندی آن فرمانده است و این اعتماد در سپردن نیروی دریایی راهبردی ارتش انقلابی ایران اسلامی به دست توانمند جنابعالی، بی شک نشان از لیاقت و سابقه درخشان شما در سربازی و پاسداشت ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی ایران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب به نیابت از تمام همرزمانم در نیروی زمینی ارتش، انتصاب جنابعالی به سمت فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون شما را در حراست از عزت، شرف و سربلندی ایران اسلامی، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و اجرای منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) از درگاه خدای متعال خواستارم.

کد خبر 5284979 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آیت الله خامنه ای ارتش جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران نیروی زمینی ارتش امیر شهرام ایرانی کیومرث حیدری سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم افغانستان جمهوری اسلامی ایران ایالات متحده امریکا کابینه سیزدهم رای اعتماد ایران آیت الله خامنه ای وزارت امور خارجه ایران ویروس کرونا نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ستاد ملی مقابله با کرونا نیروی دریایی اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد