Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:51:36 GMT

پخش آثار بازیگر شاخص «شرق آسیا» از تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۳۳۱۸

پخش آثار بازیگر شاخص «شرق آسیا» از تلویزیون

شبکه نمایش سیما هفته آینده به مرور آثار «اندی لاو»، از بازیگران شناخته‌شده سینمای آسیای شرقی خواهد پرداخت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه هفته آینده را به مرور آثار «اندی لاو»، از بازیگران شناخته‌شده سینمای آسیای شرقی خواهد پرداخت. همچنین پخش نخست فیلم «قوچ» (Rams) محصولی از سینمای استرالیا، از دیگر برنامه‌های شبکه نمایش برای این هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت ۱۳:

«توکل»، «قدم زدن در بهشت»، «تصمیم منطقی»، «نقش دل»، «کفشاتو در نیار»، «بمانی هفتم» و «دایان باخ» فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش هستند که از شنبه ۳۰ مرداد تا ۵  شهریور پخش خواهند شد.

ساعت ۱۵:

«رویای طلا»، «برف و شمشیر»، «فانوس سبز»، «جک آیریش: لکه سیاه»، «آدم کوچولوها»، «سفر آیلو» و «نامه‌رسان» فیلم هایی هستند که در باکس ثابت فیلم های جذاب ویژه تابستان شبکه نمایش هفته آینده، هر روز ساعت ۱۵ از این شبکه پخش می شوند.

ساعت ۱۹:  

فیلم‌های منتخب خانوادگی شبکه نمایش، که در فصل تابستان در ساعت ۱۹ پخش می شوند، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم ها خواهند بود: «تاریکی»، «دادگاه»، «بسوی مقصد»، «بهترینشان»، «راننده»، «امی و غازهای وحشی» و «هدیه نهایی».

ساعت ۲۱:

«اندی لاو» بازیگر، صداپیشه و کارگردان متولد هنگ‌کنگ این هفته مهمان شبکه نمایش است. او از بازیگرانی بود که در دوره رشد سینمای هنگ کنگ در دهه ۸۰ نقشی پر رنگ داشت و در بیش از ۶۰ فیلم ایفای نقش کرد. اندی لاو از موفق ترین بازیگران سینمای منطقه شرق آسیا است و جوایز داخلی بسیاری دریافت کرده است.  فیلم های منتخب این بازیگر در هفته پیش رو شامل این فیلم ها خواهد بود: «اعمال شیطانی»، «عملیات میلان»، «طوفان آتش»، «خانه خنجرهای پرنده»، «گمشده و عشق»، «نجات آقای وو» و «موج انفجار». 

ساعت ۲۳:
فیلم های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که بخش فیلم های جذاب است شامل این فیلم‌هاست: «سه روز بعد»، «فداکار»، «آگاتا و حقیقت قاتل»، «ساخت ایتالیا»، «کریپتو»، «ماموران بزرگرا» و «قوچ»، فیلم جدید شبکه نمایش که برای نخستین بار پخش خواهد شد. این فیلم محصول سال ۲۰۲۰  استرالیا و ساخته «جرمی سیمز» است. فیلم درباره دو برادر پرورش‌دهنده قوچ است که سال‌هاست با هم مشکل دارند و قهر هستند. اما همه گیر شدن یک بیماری همه چیز را تغییر می‌دهد. سم نیل و مایکل کاتون، از بازیگران این فیلم هستند.

ساعت ۱ بامداد:  
منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش،  «نبرد الجزایر»، «انتخاب اسلحه» «جزیره‌ای بر بام دنیا»، «مروارید مرگ»، «بیست و چهار چشم»، «دره انتقام» و «سرتو بدزد رفیق» (ساخته سرجی لئونه) خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شبکه نمایش سیما شبکه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و برایتون امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچسترسیتی و برایتون

لیگ برتر انگلیس (برایتون - منچسترسیتی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747938

دیگر خبرها

  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون