Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@12:30:45 GMT

غیبت مسی در بازی برابر برست

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۶۳۴۲۴

غیبت مسی در بازی برابر برست

اعجوبه آرژانتینی همچنان غایب خواهد بود و نمی‌تواند اولین بازی خود برای پاریسی‌ها را انجام دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، لیونل مسی در بازی روز جمعه لیگ برتر فرانسه به همراه نیمار در ترکیب پاری سن ژرمن قرار نخواهد گرفت. همچنین سرخیو راموس، بازیکن اسپانیایی تازه وارد این تیم نیز قادر به حضور در این بازی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه فرانسوی L'Equipe گزارش داد که لیونل مسی، خرید جدید PSG برای بازی روز جمعه لیگ دسته اول فرانسه در برابر برست در ترکیب تیم پاری سن ژرمن قرار نخواهد گرفت و همچنین نیمار، هم تیمی سابقش در بارسلونا نیز از ترکیب کنار گذاشته شده است.

خریدهای دیگر پاریسی‌ها از جمله دروازبان مطرح ایتالیایی یعنی جانلوئیجی دوناروما، دروازبان قهرمان یورو ۲۰۲۰ ایتالیا، در کنار هموطن خود مارکو وراتی، مارکینوس و آن خل دی ماریا به این بازی دعوت شده‌اند و باید منتظر نقش آفرینی آن‌ها باشیم.

مسی پس از کمک به آرژانتین برای قهرمانی در کوپا آمریکا، یک ماه تمرین نکرده بود و همین مسئله باعث شد تا این بازیکن تصمیم بگیرد در بازی‌های ابتدایی پی اس جی غایب باشد تا با آمادگی بیشتری به میادین بازگردد. سرخیو راموس و نیمار هنوز در تلاش برای آماده سازی کامل بدن خود برای شروع مسابقات هستند و انتظار می‌رود اولین باز فصل خود در پاریس سن ژرمن را پس از استراحت بین‌المللی اوایل سپتامبر انجام دهند.

اگر پاری سن ژرمن برست را شکست دهد، آمار خوب سه پیروزی در سه مسابقه اول خود در لیگ را به جا خواهد گذاشت و به این ترتیب، غول متمول پاریس یک بار دیگر شانس اصلی قهرمانی در لیگ خواهد بود. البته نباید فراموش کرد که سال گذشته تیم لیل موفق به کسب عنوان قهرمانی شد اما در این فصل پاریسی‌ها شروع خوبی بدون خریدهای تازه خود داشته‌اند و با اضافه شدن تمامی بازیکنان، ترکیبی متشکل از بازیکنان استثنایی در اختیار خواهند داشت.

کد خبر 515770

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیونل مسی پی اس جی تیم فوتبال پاری سن ژرمن سرخیو راموس نیمار دوناروما شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان ایران، تمرین امروز (یکشنبه) خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

بنابر روایت سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود. تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند. گفتنی است؛ پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900743

دیگر خبرها

  • کنایه سرمربی فانوس‌به‌دست به لوئیز انریکه: سکوتم پر از ناگفته‌هاست!
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما