Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی شیری و امید عالیشاه تا روز یکشنبه برای تمدید قرارداد زمان دارند.

به گزارش طرفداری، با آغاز فصل نقل و انتقالات، باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا قرارداد بازیکنان خود را تمدید کند. البته در این بین محمدحسین کنعانی زادگان و نوراللهی این تیم را ترک کردند ولی وحید امیری قرارداد خود را تمدید کرد.

حالا مدیران پرسپولیس در انتظار حضور امید عالیشاه و مهدی شیری در محل باشگاه پرسپولیس هستند تا این دو نفر هم قرارداد خود را تمدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود مدیران پرسپولیس برای اینکه در نقل و انتقالات عقب نیفتند، با جانشین های این دو بازیکن مذاکرات مثبتی را داشتند ولی می خواهند تا روز یکشنبه برای این دو بازیکن باتجربه صبر کنند تا در صوتی که آن ها راضی به تمدید نشدند، به سراغ بازیکنان دیگر بروند.

باید دید آیا قرارداد این دو بازیکن تمدید خواهد شد یا نه؟

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود

قرارداد مارکو رویس با دورتموند تمدید نخواهد شد.

طرفداری | مسیر مارکو رویس و دورتموند پس از 12 سال از هم جدا می شود.

با اعلام مارکو رویس و باشگاه دورتموند، با توافق بین بازیکن و باشگاه، قرارداد این ستاره آلمانی با زنبورها تمدید نخواهد شد. در نتیجه مارکو رویس در تابستان و پس از اتمام قراردادش با دورتموند، بازیکن آزاد خواهد بود و فصل آینده را در تیمی دیگر سپری می کند. مارکو رویس در 12 سال حضور خود در دورتموند، 424 بازی برای این تیم انجام داده و 168 گل و 128 پاس گل ثبت کرده است. همچنین این بازیکن با دورتموند موفق به کسب دو قهرمانی دی اف بی پوکال و سه قهرمانی سوپرجام آلمان شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم