Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسن جعفریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود که در محوطه باز مسجد تاریخی جامع برگزار شد، افزود: حضرت زینت (س) به دنیا درس ایستادگی داد و همواره از وفاع کرد. 

وی به خطبه‌های روشنگرانه امام سجاد (ع) نیز اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و این عزاداری‌ها میراث ارزشمند این امام بزرگوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه مردم هشترود امسال نیز شور حسینی را همراه با شعور حسینی به معرض نمایش گذاشتند، بیان کرد: آنان ثابت کردند که نام و یاد امام حسین (ع) و یاران باوفایش و حادثه عاشورا به هیچ وجه از یادها نخواهد رفت و هر سال هم پررنگ‌تر خواهد شد.

حجت‌الاسلام جعفریان همچنین با گرامیداشت روز جهانی مسجد، تصریح کرد: مساجد پیشران فرهنگ اسلامی در جامعه اسلامی است و باید تمام فعالیت‌های مسلمانان با محوریت مسجد شکل بگیرد. 

وی از دولت جدید هم خواست تا علاه بر مسایل اقتصادی و سیاسی به مساجد نیز در زمره مباحث فرهنگی توجه ویژه داشته باشد و مساجد به محور فعالیت جوانان در گام دوم انقلاب تبدیل شود. 

خطیب جمعه هشترود روز پزشک را هم به تمام پزشکان تبریک گفت و از زحمت‌ها و تلاش‌های آنان در ارائه خدمات به بیماران کرونایی قدردانی کرد.

وی به شکل‌گیری دولت جدید در افغانستان نیز اشاره و بیان کرد: طالبان امروز متوجه شده که نباید وحشیگری کند و با رویکرد جدید به عرصه آمده است.

برچسب‌ها هشترود عاشورای حسینی حضرت زینب (س) مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود عاشورای حسینی حضرت زینب س هشترود عاشورای حسینی حضرت زینب س مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی دسته‌های عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مردم مومن و ولایی استان یزد با حضور در مساجد، حسینیه ها، تکایا و امامزاده‌ها ضمن برگزاری آیین‌های ویژه سوگواری سالروز شهادت رییس مذهب جعفری با به راه انداختن دسته عزا، در سوگ امام ششم شیعیان امام صادق (ع) اشک ماتم ریختند.
همچنین مردم در یزد باحضور در هیئت ها، مساجد و مجموعه‌های فرهنگی منطقه صفائیه و شهر حمیدیا، در سوگ رییس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) از میدان ابوذر به سمت چهار راه جانباز به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

دیگر خبرها

  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • سوگواری سلماسی‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • یزد عزادار صادق آل محمد (ع)
  • برپایی دسته‌های عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • خوش آن گروه که هستند با امام بقیع
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان